با حل مشکلات با خیال راحت تری بازی می کنیم

نصرتی: به داورگفتم از شما بعید است پنالتی بگیری!

حاج صفی چون سر به زیر است در موردش بد فکر می‌کنند

نصرتی: حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حالا حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم در حالی که می‌توانستیم مدعی قهرمانی باشیم.
کد خبر: ۵۵۵۹۴۲
نصرتی: حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم

محمد نصرتی در خصوص آخرین شرایط تراکتورسازی قبل از دیدار با الجزیره و همچنین مصدومیت خود صحبت‌های زیر را با فارس مطرح کرد.

شنیده‌ایم مصدوم شده‌ای؟
متأسفانه روز گذشته زمین لغزنده بود و دنده‌ام به یکی از بازیکنان جوان تیم برخورد کرد و از روز گذشته یخ‌درمانی و فیزیوتراپی انجام می‌دهم.

به بازی با الجزیره می‌رسی؟
هنوز چیزی معلوم نیست و تا آن مسابقه 3-4 روز فرصت باقی مانده است.

شرایط تراکتورسازی چگونه است؟
همه چیز نه خیلی خوب و نه خیلی بد است باید در بازی با الجزیره حداقل یک مساوی بگیریم و الجیش را در تبریز ببریم تا با عنوان تیم دوم صعود کنیم.

نتایج امسال این تیم از نظر تو قابل قبول بود؟
فکر می‌کنم با همه فراز و نشیب‌هایی که تیم ما داشت و با تغییر و تحولاتی که صورت گرفت، فوق‌العاده کار کردیم. امسال برای اولین بار یک مربی خارجی بعد از سال ها به تبریز آمد ولی نسبت به بازیکنان و جو فوتبال ما شناخت نداشت. تیمی می‌تواند موفق باشد که ثبات مدیریتی و بازیکن داشته باشد. حالا که فکر می‌کنیم حسرت می‌خوریم که چه امتیازاتی را از دست دادیم و حتی می‌توانستیم مدعی قهرمانی باشیم. البته از دو بازی آینده هم به دنبال حداکثر امتیاز هستیم و روی کاغذ استقلال 90 درصد شانس قهرمانی دارد و 10 درصد بقیه بین ما و سپاهان تقسیم می‌شود.

کار کردن با اولیویرا چطور بود؟
او سبک خاص خودش را دارد و شاید اگر سال آینده در تراکتورسازی بماند می‌داند که چه کار کند، او در ابتدای فصل با شرایط تیم آشنا نبود و بازیکنان با او وفق نبودند. ضمن آنکه یادتان نرود سال های گذشته مربیان کارکشته‌ای مثل کمالوند و قلعه‌نویی در اینجا کار کرده‌اند. قلعه‌نویی بهترین مربی ده سال اخیر ایران است و در اینجا حضور داشت و تونی بعد از او به تراکتورسازی اضافه شد. در کل او انسانی مهربان است و اگر در تراکتورسازی بماند صد در صد به نفع این تیم است.

احسان حاج‌صفی همبازی نیم‌فصل اول شما در تراکتورسازی این روزها مورد هجمه قرار گرفته به نظر تو اشتباهاتش روی فوتبال او تأثیرگذار است؟
باید بگویم حاج‌صفی حتی زمانی که در کنار ما و در تراکتورسازی حضور داشت، دلش با سپاهان بود نه اینکه برای ما کم می‌گذاشت، چون او در هر تیمی بازی کرده با جان و دل به میدان می‌رود اما همیشه در خصوص سپاهان صحبت می‌کرد. او خودش را مدیون این تیم می‌دانست اما این حرف و حدیث‌هایی که پیرامون او رخ داده صحت ندارد. اگر تیم ملی در زمان علی دایی به جام جهانی می‌رفت شک نکنید که حاج‌صفی لژیونر می‌شد، او همین حالا هم یکی از بهترین بازیکنان ما است و حتی زمانی که من در پرسپولیس بودم یکی از مهره‌های اصلی سپاهان به حساب می‌آمد که یک گل هم به پرسپولیس زد. فکر می‌کنم چون او سر به زیر است و حیا دارد در موردش فکر بد می‌کنند و برایش حرف در می‌آورند. امیدوارم که هرچه سریع‌تر از این شرایط خارج شود چون فوتبال برد و باخت دارد و با همین اتفاقات جذاب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها