وکالت زبانی برای حمایت از لیگ 18 تیمی!

خروطی: با وکالت شفاهی به جای درودگر امضا کردم

مهدی خروطی گفت برای امضای درخواست 18 تیمی ماندن لیگ برتر از مدیرعامل ملوان وکالت زبانی داشته است. این در حالی است که محمدصادق درودگر دراین‌باره اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.
کد خبر: ۵۵۵۶۴۳
خروطی: با وکالت شفاهی به جای درودگر امضا کردم


محمدصادق درودگر درباره اظهارات حسین جباری‌زاده، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم که مدعی شد، خروطی به جای او درخواست 18 تیمی ماندن لیگ برتر را امضا کرده است، گفت: این چیزی نیست که کسی بتواند جای دیگری امضا کند. این یک سند رسمی است. با این حال من از این‌ که خروطی پای این درخواست را امضا کرده است یا نه، اطلاعی ندارم و باید از او در این‌ باره بپرسم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در ادامه افزود: همکاری من و خروطی سر جایش خواهد بود ولی تا زمانی که با او صحبت نکنم، در این‌ رابطه حرفی نخواهم زد.

مهدی خروطی، از اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان هم در این‌ رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: آقای درودگر در آن جلسه حاضر نبود ولی من پیش‌تر با ایشان صحبت کرده بودم. به او زنگ زدم ولی پاسخ نداد. همان‌جا هم گفتم، از طرف آقای درودگر امضا می‌کنم وگرنه من جای ایشان نیستم.

عضو هیات‌ مدیره ملوان افزود: نباید دروغ گفت. من آن درخواست را امضا کردم و دلیل این کارم نیز داشتن وکالت زبانی از آقای درودگر بود. باید با آقای درودگر صحبت کنم و مطمئن باشید بعد از صحبت با ایشان این مسئله به سرعت حل خواهد شد؛ چرا که مطمئنا درودگر نمی‌دانسته است، به جای او امضا کرده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها