نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی ضمن اشاره به از سرگیری پروازهای فرودگاه شاهرود گفت: این فرودگاه یک پتانسیل خوب برای کل منطقه است.
کد خبر: ۵۵۳۸۰۲
از سرگیری پروازهای فرودگاه شاهرود

 کاظم جلالی ظهر شنبه در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت فرودگاه شاهرود در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شده بود، افزود: این فرودگاه از نظر امکانات بسیار وضعیت خوبی دارد و اگر بتوانیم برای این فرودگاه  خط بین المللی را  راه‌اندازی کنیم، کمک شایانی به ادامه پروازها خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنها می‌کنیم پروازهای این فرودگاه به سه روز در هفته ارتقاء یافته و با عنایت و کمک سازمان حج و زیارت، پروازهای عتبات عالیات استان سمنان تا مرز مهران، نیز از این فرودگاه انجام شود.

رئیس جمهور شخصا پیگیر راه‌اندازی فرودگاه شاهرود بود

استاندار سمنان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم برای استقبال از رئیس جمهور در سفر اخیرش به این استان گفت: دکتر احمدی‌نژاد پیگیر راه‌اندازی این پروازها بودند و بنده نیز علاقه‌مند انجام این مهم هستم.

فرودگاه شاهرود روزهای شنبه و چهارشنبه میزبان مسافران هوایی تهران – شاهرود و بلعکس

مدیر فرودگاه شاهرود نیز در ابتدای این جلسه گفت: این فرودگاه از این پس در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته میزبان مسافران هوایی تهران – شاهرود و بلعکس است.

منوچهر اتقیایی افزود: با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده، برابر اعلام شرکت خدماتی هوایی کشور "آسمان" پروازهای فرودگاه شاهرود توسط هواپیمایی ATR72 از تاریخ 24 فروردین ماه جاری از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه این پروازها در روزهای شنبه ساعت 7.45 صبح از تهران به سمت شاهرود و در ساعت 9.40 صبح از شاهرود به سمت تهران انجام خواهد شد، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه نیز ساعت 14.10 از تهران به سمت شاهرود و ساعت 16 بصورت بلعکس پرواز خواهد کرد.

به گزارش مهر، فرودگاه شاهرود در سال ۱۳۳۶هجری شمسی در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر شاهرود و در فاصله حدود 100 متری با مسیر جاده اصلی تهران – مشهد ساخته شده و  از سال ۱۳۶۲ الی ۱۳۷۸ پروازهای اضطراری، مسئولان و غیره در این فرودگاه انجام می شده است و در سال ۱۳۷۸ با حضور مدیریت فرودگاه و پرسنل عملیاتی و اداری و سیستم‌های ناوبری و کمک ناوبری نظیر ان دی بی به طور جدی دنبال شد و در حال حاضر آمادگی کامل برای انجام پروازها را دارد.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها