سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال پاریسن ژرمن بر این عقیده است که "دیوید بکهام" شایستگی این را دارد که برای چهارمین بار در یک لیگ به قهرمانی برسد چرا که او در 37 سالگی یکی از حرفه ای ترین بازیکنان به شمار می رود.
کد خبر: ۵۴۳۹۵۰
آنچلوتی: از اینکه بکهام با ماست خوشحالم


"کارلو آنچلوتی" معتقد است بکهام می تواند به عنوان تنها بازیکن انگلیسی لقب بگیرد که در چهار لیگ متفاوت به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است.
بر پایه گزارش سان، بکهام 37 ساله امیدوار است که در بازی امشب مقابل مارسی در پارک دو پرنس برای نخستین بار با پیراهن پاریسن ژرمن به میدان برود.
"دیوید بکهام" پیش از این با تیم منچستریونایتد در لیگ برتر انگلستان، میلان در سری آ و لس آنجلس گالکسی در لیگ آمریکا قهرمان شده است. این بازیکن اگر با پاریسن ژرمن در لیگ یک فرانسه قهرمان شود نخستین بازیکن انگلیسی خواهد بود که در چهار لیگ قهرمان می‌شود.
"کارلو آنچلوتی" گفت: بکهام یک حرفه‌ای فوق‌العاده است و من دوستش دارم. او یک بازیکن ویژه است. بکهام در شرایط خوبی قرار دارد و از اینکه اینجا با تیم ماست خیلی خیلی خوشحال است.

سرمربی ایتالیایی پاریسن ژرمن افزود: بکهام رابطه خوبی با هم تیمی‌هایش دارد و از تجربه و دانش بالایی برخوردار است. او همچنین رفتار خوبی در تمرینات تیم دارد. بکهام همان بازیکنی است که من سه سال پیش نخستین بار در میلان ملاقات کردم. او مسن‌تر شده اما همچنان باکیفیت است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها