خبر خوب برای هواداران؛

بازگشت ستاره های پرسپولیس

مهدی مهدوی‌کیا تمرینات خود را در درفشی‌فر آغاز کرد و علی کریمی هم در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت تا این دو اتفاق خبر بسیار خوبی برای هواداران هر دو باشگاه باشد.
کد خبر: ۵۴۳۵۷۹
بازگشت ستاره های پرسپولیس


به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در شرایطی امروز در یک بازی دوستانه میزبان تیم نوجوانان ایران هستند که علی کریمی بعد از مدت‌ها دوری از میادین، امروز برای پرسپولیس به میدان رفت. امروز بازیکنانی به میدان رفتند که در ترکیب بازی قبل حضور نداشتند.

ترکیب اولیه تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی عباتند از: رضا محمدی، علی کریمی، محسن بنگر، کریم انصاری فرد، سعید قدمی، امیرحسین فشنچی، محمدرضا خانزاده، افشین اسماعیل‌زاده، عادل کلاه کج، چشمی و حسین کنعانی.

همچنین برای تیم ملی نوجوانان هم نفرات زیر به میدان رفتند: مهدی امینی، آرمین سبحانی، ایمان سلیمی، مصطفی هاشمی، سعید عزت الهی، ماهان رحمانی، محمد پازاج، علی طی‌زاده، حسین مهربان، میلاد بدرقه و صادق محرمی.

امروز مهدوی‌کیا هم با حضور در درفشی‌فر تمرینات اختصاصی و سبک خود را زیر نظر کادر پزشکی و فرهاد چیذری، بدنساز تیم در سالن بدنسازی آغاز کرد.

در تمرین امروز بگوویچ هم حضور داشت اما کریم باقری نبود. بازیکنان ترکیب اصلی بازی دیروز قبل از شروع بازی، یک تمرین ریکاوری را انجام دادند. پولادی و حقیقی هم دو بازیکنی بودند که از کادر فنی برای امروز مرخصی گرفته بودند. همچنین محمد قاضی هم هر چند در محل تمرین حاضر شده بود اما به دلیل مشکل گوارشی که داشت از تمرین و بازی معاف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها