کمیته فنی با قدرت کارش را ادامه می‌دهد

پیروانی: هم مربی ایرانی و هم خارجی جزو گزینه‌هاست

رویانیان موفق ترین مدیرسال 91 است؛

پیروانی: پرسپولیس هیچ سالی اینطور نبوده

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رویانیان برای ساختن چنین تیمی تبریک می گویم و او موفق ترین مدیر سال 91 است.
کد خبر: ۵۴۳۱۷۰
پیروانی: پرسپولیس هیچ سالی اینطور نبوده

افشین پیروانی  اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس در لیگ می تواند سهمیه آسیا را بگیرد. در نیم فصل دوم که همه می گفتند تمرکزمان روی جام حذفی است، من گفتم که پرسپولیس حتی در بازیهای دوستانه هم باید ببرد.

پرسپولیس این همه بازیکن خوب و ملی پوش دارد و هیچ سال این طوری نبوده و جا دارد به رویانیان برای ساختن چنین تیمی تبریک بگویم چون رویانیان هم دعوای بیرون زمین را خوب انجام می دهد و هم حمایت مالی و معنوی کاملی از تیم دارد و به نظر من رویانیان موفق ترین مدیر سال 91 است.

وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد. از شروع لیگ گفتم که این تیم خوب یارگیری کرده و رویانیان تمام تلاش خودش را کرد و فقط تیم به لحاظ روحی و روانی مشکل داشت چون مانوئل ژوزه نتوانسته بود ارتباط خوبی با بچه ها برقرار کند. در نیم فصل دوم پرسپولیس خیلی خوب یارگیری کرد و دو بازیکن خارجی و رضا حقیقی به خط هافبک پرسپولیس خیلی کمک کرده اند.

پیروانی در مورد دیدار پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان گفت: آلومینیوم مربی خودش را عوض کرده و به تیمش شوک داده است اما در نهایت با یک بازی منطقی و حساب شده می توان مقابل آن ها نتیجه خوبی گرفت.

پرویز مظلومی هر چند شناخت خوبی از پرسپولیس دارد اما مربی برای کسب نتیجه نیاز به ابزار دارد اگر مظلومی شناخت داشته باشد اما زورش به پرسپولیس نرسد، فایده ای ندارد. در نهایت فکر می کنم آلومینیوم کار سختی مقابل پرسپولیس دارد.

وی افزود: ایمون زاید و میلاد میداودی که در تیم آلومینیوم بازی می کنند، بازیکنان خوبی هستند به خصوص میداودی که با تجربه و توانمند است و نباید آن ها را دست کم بگیرند. این دیدار با توجه به شرایط و مکان تیم ها در جدول برای هر دو تیم سخت است اما از نظر من شانس پرسپولیس بیشتر است و می تواند در بندرعباس نتیجه بگیرد.

پیروانی در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: پرسپولیس در این مرحله از جام حذفی باید به مصاف ذوب آهن برود. ذوب آهن در خط هافبک و حمله خیلی خوب بازی می کند هر چند که نتیجه نگرفته اما تیم خوبی است. ذوب آهن اگر نتیجه نگرفته در دفاع ضعیف است اما در هافبک و حمله خوب و خطرناک است. در هر صورت پرسپولیس کار سختی در جام حذفی دارد اما شانس قهرمانی دارد و باید قهرمان شود تا دل هواداران را شاد کند. در جام حذفی اشتباه کردن معنی و مفهومی ندارد و بچه های تیم باید کاملا هوشیار باشند چون ممکن است با کوچک ترین اشتباه حذف شوند و به جام نرسند پرسپولیس با توجه به بازیکنان خوب و ملی پوشی که دارد می تواند در جام حذفی قهرمان شود و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها