محسن رضوانی از اضافه شدن یک تیم اصفهانی جدید به لیگ واترپلو کشور خبر داد و گفت تصمیم گیری در فدراسیون به صورت اتاق فکر خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۱۱۷۵
رضوانی: بی نظمی‌های اخیر به حداقل می‌رسد

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو که در مراسم قهرمانی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان اصفهان در استخر انقلاب اصفهان حضور داشت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مسابقه خوبی را بین دو تیم فولاد ماهان و تیم استخر آزادی اهواز شاهد بودیم که در نهایت ماهان توانست قهرمان شود و تیم آزادی اهواز مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

رضوانی در پاسخ به این سؤوال مبنی بر اینکه تصمیم گیری در فدراسیون تحت نظر شما چگونه خواهد بود؟ بیان کرد: با تشکیل اتاق فکر و دعوت و بهره گیری از پیشکسوتان و بزرگان رشته‌های مرتبط قصد داریم بهترین تصمیمات را گرفته تا بتوانیم شرایط را بهبود ببخشیم.
وی افزود: درست است که حدود ده روز می گذرد که به این سمت منصوب شدم، اما تصمیمات آینده در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به صورت فردی نخواهد بود و هیچ تصمیم فردی نخواهید دید، همچنین می‌خواهیم بی نظمی‌هایی که در چند وقت اخیر وجود داشت در آینده به حداقل برسد.
سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پیرامون حضور تیم های واترپلو فولاد ماهان سپاهان و نفت و گاز امیدیه در جام باشگاه‌های آسیا به ایسنا گفت: خوشبختانه پس از کش و قوس‌های زیاد این دو تیم در این مسابقات حاضر خواهند شد و امیدواریم بتوانند نمایندگان شایسته‌ای برای ایران باشند.

رضوانی از اضافه شدن تیم اصفهانی جدیدی به لیگ واترپلو کشور خبر داد و تصریح کرد: قرار است جلسه‌ای با حضور مدیر عامل این باشگاه داشته باشیم و امیدواریم حضور این تیم در لیگ صد در صد شود.

وی افزود: کیفیت لیگ واترپلو بالا است، البته قصد داریم کمیت نیز ارتقا یابد و امیدواریم تیم‌های بیشتری در لیگ فصل آینده حضور داشته باشند.ر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها