مردم درباره دایی قضاوت کنند؛

رویانیان: قصد پاسخگویی به مردم را ندارم

رویانیان برای قهرمانی در لیگ همه انتقادها را نادیده گرفت چون فکرش را نمی کرد به این سرنوشت دچار شود.
کد خبر: ۵۳۹۶۸۸
دیدید پول دوای درد نبود، آقای رویانیان!

جام جم – امید توفیقی/ زبان کارشناسان و علاقه‌مندان به پرسپولیس در اول فصل جاری مو درآورد که مدیریت موفق فقط در پول خرج کردن نیست و نمی‌توان به صرف هزینه کرد کلان، مشکلات این تیم را حل شده دانست، ضمن آن‌که اصل هم صرفا بر این نیست که یک مدیر حتما ورزشی باشد بلکه یک مدیر موفق باید حواسش کاملا جمع باشد و انتقادهای راستین را به جان خریدار باشد.

قطعا بررسی کارنامه مدیریتی محمد رویانیان در حوزه‌های مختلف، فارغ از هرگونه نقاط مثبت و منفی آن چیزی نیست که در این مقال بگنجد، اما رویانیان خود بخوبی می‌داند در قامت یک فرد غریبه با ورزش و البته غریبه‌تر با مدیریت ورزش، سکاندار باشگاهی شده که میلیون‌ها چشم آن را زیر ذره‌بین خود دارد. شاید این طبیعت ورزش و فوتبال ما که همه کارنامه یک مدیر را در ویترین اصلی او یعنی تیم بزرگسالان می بیند، ایراد بزرگی باشد و نباید به صرف خالی بودن این ویترین نمره مردودی برای مدیر مورد نظر در نظر گرفت. شاید هم مدیرعامل پرسپولیس مثل همه هواداران این باشگاه بگویند هنوز به فتح جام حذفی و گذشتن از سد تیم‌هایی چون ذوب‌آهن، داماش و استقلال و سپاهان امیدوار است، اما  به پایان رسیدن همه آرزوها آن هم در فاصله 9 هفته مانده به پایان لیگ را چطور می‌توان هضم کرد!؟

 این درست که رویانیان از روزی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده، تلاش زیادی برای اقتصادی و بین‌المللی کردن این باشگاه داشته و رویکرد کلان توجه به تیم‌های پایه را در دستور کار خود قرار داده است، اما خودش بیش از هرکسی می‌داند که با همه وجود برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ تلاش کرده و برای این هدف آنچنان دست به کیسه میلیاردی‌اش ‌برد که مورد انواع و اقسام انتقاد قرار گرفت؛ اما او برای قهرمانی لیگ همه این انتقادها را نادیده گرفت، چون فکرش را نمی‌کرد به این سرنوشت دچار شود که حتی پس از برکناری ژوزه، یحیی گل‌محمدی هم نتواند منجی تیمش شود. مدیری که بی‌توجه به همه هشدارها، در فاصله دو هفته مانده به شروع لیگ سراغ مربی خارجی رفت شاید حالا با کنار هم گذاشتن پرداخت‌های میلیاردی و جایگاه یازدهم تیم در جدول رده‌بندی به این نتیجه رسیده باشد؛ عجب راست می‌گفتند که پول، دوای همه دردهای پرسپولیس نیست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها