حساب دژاگه از بقیه بازیکنان جداست

پیروانی: کروش باید مثل هنرپیشه‌ها باشد!

کارشناس و مربی فوتبال معتقد است کارلوس کی‌روش باید در برخی مواقع مثل هنرپیشه‌ها فیلم بازی کند و بعضی اتفاقات را نادیده بگیرد.
کد خبر: ۵۳۹۲۱۱

 


غلامحسین پیروانی درباره پیروزی پنج به صفر تیم ملی فوتبال برابر لبنان گفت: در حقیقت لبنان تیم ضعیفی بود. مخصوصا دفاع چپ و راست این تیم که به اعتقادم عبور آزاد بودند! هر چند نمی‌توان در برد ایران ایراد گرفت چون می‌گویند غرض ورزی می‌کند و موج منفی می‌دهد. اما به نظر من باید بهتر از این‌ها بازی کنیم.

وی همچنین درباره عملکرد بازیکنان لژیونر ایران مطرح کرد: این بازیکنان تا به حال در ایران بازی نکرده‌اند و در خارج بودند، اما در بازی با لبنان خوب بودند و به خصوص دژاگه واقعا با بقیه فرق داشت. او یک سر و گردن از همه بالاتر است و به همین دلیل در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا بازی می‌کند. دژاگه در فولام انگلیس حضور دارد و باید هم کلاس کارش با بقیه فرق کند. البته قوچان نژاد هم خوب بازی کرد و باید به او احترام گذاشت، اما واقعا حساب دژاگه را باید از بقیه بازیکنان جدا کرد.

پیروانی همچنین در پاسخ به این سوال که احتمال صعود ایران به جام جهانی را چقدر می‌دند؟ عنوان کرد: کار تیم ملی سخت شده است ، اما ما به خدا و ائمه اطهار امیدواریم. همه از خدایمان است که به جام جهانی برویم، چون برای من مربی، شما خبرنگاران و همه خوب است. چون دیگر تحقیر نمی‌شویم. اما بازیکنان فکر نکنند که این لبنان را در بازی برگشت هم می‌توانیم به این راحتی ببریم. نباید فریب این پنج گل را بخوریم. ما همچنین باید مواظب کره جنوبی و قطر هم باشیم. بازی با لبنان کاملا یک طرفه بود و من موقعیتی از حریف ندیدم. اما برای صعود به جام جهانی دیگر کارمان اینقدر راحت نخواهد بود. ما باید بدانیم که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

وی همچنین درباره ترک شبانه‌ هادی عقیلی از اردوی تیم ملی پیش از بازی با لبنان افزود: شنیده‌ام که می‌خواهند عقیلی را مادم العمر محروم کنند. ما اول باید ببینیم دلیل او برای ترک اردو چه بود و یک طرفه قضاوت نکنیم. شاید عقیلی مشکل خانوادگی داشت، مریض بود یا گرفتاری داشت. ابتدا باید صحبت‌هایش را شنید، سپس قضاوت کرد.

مربی فوتبال ادامه داد: حاشیه‌ها در چند وقت اخیر اطراف تیم ملی زیاد شده است. چند روز پیش هم خداحافظی رحمتی مطرح بود. امیدوارم هر چه زودتر این حواشی از تیم ملی برود تا همه با آرامش به کارشان ادامه دهند، ما باید دست به دست هم دهیم و موج مثبت به تیم ملی القا کنیم. کروش  هم نباید در عصبانیت تصمیم بگیرد و مثل هنر پیشه‌ها رفتار کند. یعنی بعضی جاها گوشش را سنگین کند بعضی حرف‌ها را نادیده بگیرد، کی‌روش علاوه بر مربیگری باید بعضی وقت‌ها فیلم هم بازی کند. البته او خودش استاد کار است و مدیریت تیم را می‌داند. به هر حال بهترین مربیان دنیا هم بعضی وقت‌ها کوتاه می‌آیند.

غلام پیروانی همچنین درباره برنامه خودش برای ادامه سرمربیگری در لیگ برتر به ایسنا گفت: من تا هفته‌ نهم لیگ دسته یک با ابومسلم بودم، اما زمانی که حشمت مهاجرانی از تیم رفت ما هم بیرون آمدیم. البته ما 15 امتیاز داشتیم و وضعیت تیم بد نبود، اما نشد که ادامه دهیم. بعد از ابومسلم، چند تیم دسته یکی هم تماس گرفتند، اما پیشنهادشان را قبول نکردم، چون 18 سال تجربه مربیگری در لیگ برتر را دارم و با تیم‌های فجر سپاسی و برق شیراز فعالیت داشتم. به همین دلیل به دسته یک فکر نمی‌کنم و سال آینده به لیگ برتر باز خواهم گشت.

پیروانی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا دوپینگ در لیگ دسته یک را دیده است، اظهار کرد: تاکنون به مورد دوپینگی بر نخورده‌ام، اما هر کسی این کار را کند دزدی کرده است. دزدی که فقط دست در جیب مردم کردن نیست. زمانی که یک بازیکن در شرایط ناعادلانه با حریفش مسابقه می‌دهد، یعنی دزدی. به اعتقادم کسی که به خدا و پیغمبر ایمان داشته باشد، چنین کارهایی نمی‌کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها