کتاب صوتی خاطرات حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری که با صدای خود او در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تولید شده است، در ایام دهه فجر از سوی پایگاه اینترنتی این موسسه منتشر می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۷۴۴
انتشار کتاب صوتی خاطرات ناطق نوری

محمد‌مهدی رحیمی، معاون فرهنگی انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به مهر گفت: موسسه انتشارات مرکز اسناد انقلاب، همزمان با دهه فجر یکصد نمایشگاه کتاب را در سراسر کشور برگزار خواهد کرد.

معاون فرهنگی موسسه انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی ادامه داد: از دوازدهم بهمن امسال یک سریال صوتی از طریق پایگاه اینترنتی موسسه پخش خواهد شد که بر مبنای خاطرات آقای سلیمانی از محافظان حلقه اول حضرت امام(ره) ساخته شده است. این اثر پیش از این به صورت مکتوب توسط موسسه منتشر شده است.

وی همچنین گفت: کتاب صوتی خاطرات حجت‌الاسلام ناطق‌ نوری با صدای خود او که دربرگیرنده فایل صوتی مصاحبه‌ای است که با وی برای تالیف و انتشار کتاب خاطراتش انجام شده است، در ایام دهه فجر امسال از طریق پایگاه اینترنتی موسسه به نشانی www.irdc.ir پخش خواهد شد.

وی از اجرای برخی برنامه‌های رادیویی و مستند‌های تلویزیونی از تولیدات این مرکز در شبکه‌های مختلف صدا و سیما نیز در ایام دهه فجر خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها