بیش از 50 درصد از مجموعه انیمیشن سه بعدی مینا و دوستان کاری از مرکز پویانمایی صبا تولید شد.
کد خبر: ۵۱۸۳۳۸

به گزارش روابط ‌عمومی سیما؛ محمد کوچکی سیاه خاله سر،کارگردان مجموعه با اشاره به فضای داستان این مجموعه 26 قسمتی گفت:

مینا و دوستان دارای فضایی صمیمی، سرگرم‌کننده و پندآموز است ، که علاوه بر جذب کودکان به لحاظ ساختار داستانی جذاب، رده‌های سنی دیگر را نیز مخاطب خود قرار داده است. این مجموعه زندگی ساده روستاییان کندلوس و دغدغه‌های آنان نسبت به زندگی جمعی، طبیعت‌ دوستی و توجه به حیوانات را به تصویر می‌کشد.

وی در مورد ساخت و ویژگی‌های فنی و هنری کار اضافه کرد: از ارکان مهم برای بهترین نتیجه در زمینه فنی و هنری تیم تحقیق و توسعه  قوی و مجرب است که بر مبنای آن می‌توان آینده  پروژه را پیش‌بینی کرد و خوشبختانه در این کار تیمی قوی من را همراهی می‌کرد.

محمد کوچکی با اشاره به مزایای راه‌اندازی شبکه پویانما گفت:راه‌اندازی شبکه پویانما را می‌توان نقطه عطفی در تولیدات پویانمایی سیما دانست.چراکه با پشتیبانی هرچه بیشتر مسئولان و وجود نیروی کار جوان و مستعد شاهد شکوفایی روز افزون این صنعت خواهیم بود.

وی افزود: انیمیشن صنعتی بسیار توانمند است و با شناسایی دقیق آن می‌نوان راه رابرای فرهنگ‌سازی مناسب وجهت دار، آموزش و پرورش و پرکردن سالم اوقات فراغت کودکان و خانواده هموار کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برای ورود به عرصه جهانی در زمینه انیمیشن باید چه کار کرد؛ گفت: تولید انبوه انیمیشن با کیفیتی مناسب با توجه به مقرون به صرفه بودن تولید آن در کشوری همانند ایران برای بعد بین‌المللی کاری سخت نیست اما نیاز به تفکر و برنامه‌ریزی بسیار دقیق و توجه وخواست مسئولین دارد چرا که سال‌ها بسیاری از کشورها با برنامه‌ریزی مناسب کارآفرینی و سرمایه‌گذاری و سود دهی کلانی را از این راه به دست آورده‌اند و ما نیز باید سهم خود را در این میان نه تنها برای سوددهی بلکه اشاعه فرهنگ ایرانی انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها