سریال شرکت در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما ساخته می‌شود

«شرکت» سعید پورصمیمی بزودی افتتاح می‌شود

سعید پورصمیمی، رضا بابک، احمد مهران‌فر، سحر ولدبیگی و نیما فلاح تا چند روز دیگر کنار هم جمع می‌شوند تا مقابل دوربین سریال «شرکت‌» به کارگردانی مسعود کرامتی نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۴۷۶۰۱۷

این سریال هم‌اکنون مراحل پیش‌تولیدش را می‌گذراند و بزودی در لوکیشنی در تهران کلید می‌خورد.

تهیه‌کننده سریال رامین عباسی‌زاده است که در کارنامه‌اش تهیه سریال‌های موفقی چون «شمس‌العماره» و «سقوط یک فرشته» را به ثبت رسانده است. او برای سریال جدیدش نام موقت «شرکت» را برگزیده است. پیش از این گفته شده بود که سریال «میلیاردر» نام دارد به این ترتیب احتمال دارد که نام شرکت هم تغییر پیدا کند. این مجموعه در 50 قسمت 45‌دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: استخدام یک جوان تحصیلکرده در شرکتی بزرگ که مملو از مناسبات پیچیده خانوادگی است و گشوده شدن رمز و رازهای زندگی شخصیت‌های سریال، لحظاتی آموزنده و مفرح را برای بینندگان مجموعه شرکت به ارمغان خواهد آورد.

کرامتی از «شهر موش‌ها» تا «شرکت»

مسعود کرامتی، فعالیت هنری‌اش را سال 1355 با تئاتر آغاز کرد و نخستین تجربه او در سینما، عروسک‌گردانی در فیلم «شهر موش‌ها» ساخته مرضیه برومند و محمدعلی طالبی است.

کرامتی در سینما به‌عنوان بازیگر در آثار شاخصی مثل «سفر به چزابه»، «پناهنده» و «باغ‌های کندلوس» حضور داشته و فیلم‌هایی مثل «کودکانه»، «پاتال و آرزوهای کوچک» و «ترانه کوچک من» را در گونه کودک و نوجوان کارگردانی کرده است، اما کرامتی را بیشتر به‌عنوان کارگردان و بازیگر در تلویزیون به‌یاد می‌آوریم. سریال‌های «پزشکان»، «خانه ما»، «کمین» و «روشنایی‌های شهر» مطرح‌ترین سریال‌های او در عرصه کارگردانی به‌شمار می‌روند و در سریال‌هایی نظیر «بی‌گناهان» و «راه بی‌پایان» جلوی دوربین به عنوان بازیگر ظاهر شده است. سال گذشته نیز در فیلم سینمایی «ضدگلوله» بازی کرد و با این فیلم به جشنواره فیلم فجر آمد.

پیش‌تولید سریال «شرکت» اواخر اسفند سال گذشته آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری‌اش حدود 6 ماه طول بکشد.

سعید پورصمیمی در نقش رئیس شرکت

سعید پورصمیمی در نقش رئیس شرکت ظاهر شده است. احمد مهران‌فر نقش مردی به نام نوروز را بازی می‌کند که در به در دنبال کار می‌گردد و سرانجام راهی شرکت مورد اشاره می‌شود. رضا بابک نیز در نقش پدر نوروز نقش‌آفرینی می‌کند.

رامسین کبریتی، وحید رهبانی، فریبا نادری، رضا مولایی، رضا آحادی، سینا کرمی، مهرداد فلاحتگر، خسرو خان‌محمدی، علیرضا رئیسی، آزاده کرمی، علی عامل، مریم نورالدینی، ایلیا مومن، الهام شعبانی، هومن خدادوست و پژمان عبدی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

نگارش داستان این مجموعه توسط گروهی از نویسندگان به سرپرستی رضا میهن‌دوست انجام شده و فاضل ژیان، مدیر هنری سریال خواهد بود.

سایر عواملی که در این مجموعه با مسعود کرامتی همکاری کرده‌اند، عبارتند از:مدیر تصویربرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر تولید: شهنام شهباززاده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا بزدوده، طراح صحنه: مهنوش عباسی، طراح لباس: هانیه امیدی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، گروه صحنه و لباس: جواد فاضلی، محمد محمدی، پگاه ترکی، دستیار تولید: سیدقربان صادقی، مدیر تدارکات: یوسف پناهی، دستیار دوم کارگردان: محمدرضا اصلی، امور مالی: وحید امیدی، دستیاران تولید: سیدقربان صادقی، بهروز کریمی، عکاس: رز بروغنی و روابط عمومی: منصوره بسمل.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها