«به رسم بهار» کاری از شبکه رادیویی سلامت است که در ایام نوروز از ساعت 10 صبح با رویکرد بزرگداشت نوروز، صله رحم و پرداختن به آداب نوروز و سنت های ارزنده روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۴۵۰۱۰۰
 
برنامه به رسم بهار و بررسی سنت های دینی و مذهبی
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سولماز عطایی، یکی از تهیه کننده های برنامه «به رسم بهار» گفت: ویژه برنامه به رسم بهار به مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید نوروز از ساعت 10 صبح به مدت دو ساعت تقدیم مخاطبان می شود. برجسته سازی تقارن دو بهار ماه رمضان و عید نوروز از جمله اهداف این ویژه برنامه است که با رویکرد نوروزی و احترام به بزرگتر ها، صله رحم و دید و بازدید روی آنتن رادیو سلامت می رود.بزرگداشت نوروز و پرداختن به آداب نوروز و سنت‌های ارزنده از دیگر رویکردهای که در این برنامه دنبال می شود.
 
تهیه کننده برنامه در ادامه افزود: به رسم بهار ویژه برنامه صبحگاهی نوروز رادیو سلامت که با بخش های متنوع به بزرگداشت نوروز می پردازد. پرداختن به آداب نوروز و سنت های ارزنده و همچنین پرداختن به سنت های دینی و مذهبی در ماه بهار دلها رمضان از جمله بخش های مهم برنامه است.
 
وی ادامه داد:داستان نمایشی برنامه این طور شروع می شود که مجری برنامه در تعطیلات نوروزی سرکار حضور دارد و پدر بزرگ و مادر بزرگ خود را هم به محل کار می آورد که همراهی بابا غیور و نه نه سرور در برنامه دستمایه اتفاقاتی در استودیو رادیو سلامت می شود.
 
وی معتقد است: آیین های همگانی و ملی بیشترین نقش را در انسجام اجتماعی یک جامعه چند فرهنگی و قومی را دارد. در این برنامه بازیگران رضا شجاعی و فرانک رفیعی رنگ و بوی بخشیده اند و لحظات شادی را برای مخاطبان رقم می زنند.
 
تهیه کننده برنامه سولماز عطایی و سهیلا باقری، گوینده مسعود خواجه وند و بازیگران رضا شجاعی و فرانک رفیعی از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها