این نوع از الماس تراشکاری از جنس استیل یا همان فولاد ضد زنگ که پایه اصلی ان اهن را تشکیل می دهد و معمولا کمتر از ۲درصد ان را کربن تشکیل می دهد.
این نوع از الماس تراشکاری از جنس استیل یا همان فولاد ضد زنگ که پایه اصلی ان اهن را تشکیل می دهد و معمولا کمتر از ۲درصد ان را کربن تشکیل می دهد.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۴۹

مهمترین خاصیت استیل ضد زنگ بودن ان است که با افزودن حدود۱۰/۵درصد کروم این خاصیت در استیل ها به وجود می اید . شرکت تانگلوی ژاپن برند معتبر ابزار تراشکاری و سی ان سی  CNC  و تولید کننده انواع الماس تراشکاری مخصوص استیل میباشد که توسط مجموعه آلسا تولز تنها نماینده رسمی برند ابزار تانگلوی عرضه میگردد. از جمله الماس تراشکاری مخصوص استیل می توان به اینسرت با گرید AH645اشاره کرد که باتوجه به گرید بالای ان ،این نوع الماس دارای مقاوت به ضربه بالای می باشد.

از جدیدترین  گرید مخصوص استیل شرکت تونگلوی می توان به گرید AH6225 و AH6235   اشاره کرد.الماس با گرید AH6225 ،الماس تراشکاری استیل با مقاومت به سایش بالا و اینسرت با گریدAH6235 ،الماس مخصوص استیل با مقاومت به ضر به بالا می باشد.گرید AH725از پرکاربردترین گرید تونگلوی می باشد .الماسهای با گرید AH725مخصوص سوپر الیاژ و الماس مخصوص اینکونل و اینسرت مخصوص استی ل می باشد.

الماس استیل تراش

برای آشنایی با الماس استیل تراش باید به این موارد اشاره کرد که در صنعت  ماشینکاری فولاد ضد زنگ یا استیل به دلیل مشکلاتی که در اجرای آن وجود دارد و این فرآیند دارای شاخص و معیار های گوناگونی است . برای مثال و آشنایی بیشتر در این مورد (الماس استیل تراش ) استیل در مقایسه با فولاد آلیاژی MO40 که به عنوان مرجع در ماشینکاری در نظر گرفته می شود، تمایل بیشتری به چسبندگی دارد و همچنین هدایت حرارتی پایینی از خود نشان می دهد، که باعث می شود در حین ماشین کاری استیل، اگر االماس تراشکاری ما استیل تراش نباشد براحتی کارایی خود را از دست دهد و باعث سایش و ترک خوردگی در الماس تراشکاری شود.

انتخاب اینسرت تراشکاری (الماس تراشکاری استیل ) مناسب برای تراشکاری و ماشینکاری  بسیار مهم است. در واقع انتخاب الماس تراشکاری استیل اشتباه می تواند منجر به کاهش سرعت و کیفیت تراشکاری، افزایش اصطکاک و تولید براده بیشتر، و آسیب به قطعه کار شود.

کاربرد الماس تراشکاری

براده برداری فلزات و گوشه گیری قطعات و ایجاد برش‌های عمقی در سطح فلزات و صیقل دادن و جلا دادن سطح اجسام .ایجاد تراش در سطح فلزات . محتوا سازی و دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها