طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه، کودک ایمن با موضوع آیا می دانی فرزندت کجاست در محلات کم برخوردار به میزبانی بهزیستی شهرستان دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۳۳

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان ،اجرای طرح کارزار پیشگیری از اعتیاد با موضوع آیا می دانی الان فرزندنت کجاست در 4 محله کم برخوردار برازجان برگزار شد.

محبوبه رضایی مطلق کارشناس پیشگیری بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد ( والد آگاه ، کودک ایمن)با موضوع آیا می دانی الان فرزندت کجاست ؟ویژه والدین دانش آموزان جهت ایجادحساسیت وتوجه به رفتار های سالم و سازنده از طریق آموزش تقویت روابط عاطفی باتوجه به اجرای فضای ایمن فرزندان و والدین و آشنایی با مضرات مواد مخدر بمدت یک هفته برگزار شد.

 

وی در ادامه افزود: نظر به اینکه واحد پیشگیری متولی پیشگیری از آسیبهایی اجتماعی می باشد طرح آیامیدانی فرزندنت کجاست در 4مدرسه از محلات کم برخوردار با برگزاری جلسات آموزشی ویژه والدین و دانش آموزان و عموم اجرا گردید.نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و برگزاری بازی بومی و محلی از دیگر برنامه های تشکیل برنامه کارزار رسانه ای بود.

 

 

اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد  والد آگاه، کودک ایمن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها