سرقت کیف میلیاردی جان مرد دلارفروش را گرفت

وحشت در چهارراه استانبول

مرد دلارفروش در مسیر خانه، قربانی سرقت مسلحانه کیف میلیاردی‌اش شد. سارقان با شلیک دو گلوله مرد جوان را کشته و کیف او را دزدیدند.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۲۶
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت ۱۸ چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفند امسال، مردی ۴۰ساله درحالی‌که کیفی به‌دست داشت، وارد خیابان هاشمی تهران شد. موتورسیکلتی با دو سرنشین پشت سرش وارد خیابان شده و در چشم‌برهم‌زدنی ترک‌نشین موتور که چهره‌اش را با ماسک و کلاه پوشانده بود، سلاح کلتی را از زیر پیراهنش بیرون آورد و به سمت آن مرد شلیک کرد. مرد جوان غرق در خون روی زمین افتاد. مرد مسلح سریع پیاده شد و کیفی که دست او بود را برداشت و سوار موتور شد و با همدستش فرار کردند. همسایه‌ها با شنیدن صدای شلیک گلوله‌ها سراسیمه از خانه‌های‌‌شان بیرون زدند. آنها به تعقیب موتورسواران پرداختند اما متهمان در شلوغی محل ناپدید شدند. همسایه‌ها خودشان را به بالای سر مرد زخمی رسانده و به اورژانس و پلیس زنگ زدند، اما پیش از آمدن امدادگران مرد ۴۰ساله به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرد. با مرگ او موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. همزمان با حضور بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس پایتخت در محل آنها به تحقیق از اهالی پرداختند و متوجه شدند این مرد ۴۰ساله با خانواده‌اش در چند محله پایین‌تر زندگی می‌کند و توانستند هویت و خانواده‌اش را شناسایی کنند. این درحالی‌بود که در بازرسی بدنی از مقتول متوجه شدند که او ۶۲هزار دلار، ۱۴۰۰یورو و ۱۰میلیون تومان پول نقد داخل جیب‌هایش پنهان کرده بود.
ماموران از برادر او تحقیق کردند که وی در اظهاراتش گفت:برادرم سال‌‌ها بود در فردوسی تهران مشغول خرید و فروش دلار بود. باکسی هم اختلافی نداشت وسرش به کار وزندگی‌اش گرم بود.چند روز قبل برایم تعریف کرد دو مرد سراغ هم‌صنف‌های او درمحله فردوسی تهران رفته و به بهانه خرید دلار وارزهای خارجی آنها رافریب داده و با سرقت ارزهای‌شان متواری شدند. او که این موضوع را فهمیده بود درمعامله‌هایش کمی بااحتیاط رفتارمی‌کرد.برادرم همیشه وقتی به خانه بازمی‌گشت دلار و ارزهای خارجی‌اش را درکیفی می‌گذاشت و با خودش می‌آورد و روز بعد آن را دوباره برای فروش می‌برد.وقتی به اینجا آمدم، متوجه شدم اوهدف حمله سارقان قرارگرفته و ناجوانمردانه به قتل رسیده است.کیف برادرم را که پرازدلار وارزهای خارجی بود وارزش آن چندمیلیارد تومانی می‌شدسارقان مسلح به سرقت بردند.برادرم قربانی یک سرقت شد. 
امیرحسین علیمردان،بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت:با قتل مرد دلارفروش و سرقت کیف پر ازارزهای خارجی که میلیاردی ارزش داشته،دوسارق فراری تحت تعقیب پلیس اداره دهم آگاهی تهران قرارگرفتند.باتوجه به این‌که از دوستان مقتول هم دلار و ارز سرقت شده بوده، احتمال می‌رود قاتل فراری و همدستش همان سارقان فراری باشند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها