مرحله نهایی استانی دوازدهمین دوره رقابت ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور تیم های شرکت کننده در پردیس رسالت دانشگاه فرهنگیان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۵۰۰

 به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جهاد دانشگاهی استان در آیین اختتامیه این مناظرات گفت از بین چهار تیم مناظره کننده، رتبه اول این مناظرات را تیم اول توسعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رتبه دوم این مناظرات را تیم شهید فیروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و رتبه سوم مسابقات را تیم رعد از دانشگاه فرهنگیان و مقام چهارم را تیم شهید احمدی روشن از دانشگاه فرهنگیان کسب کردند.

صفدری با اشاره به اینکه هدف ازاین مسابقه، ترویج فرهنگ کاوشگری میان دانشجویان است گفت: این مسابقات با حضور ۳۵ تیم برگزار شد.

 وی ادامه داد: امسال بطور ویژه در مسیر مردمی سازی حکمرانی در استان  توجه ویژه‌ای به چالش‌های استان در گزاره‌هایی که تیم‌ها حول آن به رقابت می‌پردازند، شده و گزاره‌ها ی موضوعاتی نظیر کاهش سهمیه سوخت، کشاورزی، تقسیم استان، مناطق آزاد، سطح آموزش، افراد فاقد شناسنامه و ده‌ها مورد دیگر را شامل می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت:این مسابقه به همت جهاد دانشگاهی استان برگزار شد که با معرفی تیم توسعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان قهرمان بکار خود پایان داد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها