کنسرتی با حضور مهمانان خاص

حال خوب کودکان کار در کنسرت رضا صادقی

کنسرت رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ با میزبانی از ۱۵۰۰کودک کار از مناطق مختلف تهران رایگان برگزار شد؛او اجرای خود را به کودکانی تقدیم کردکه شاید هرگز پیش از این به تماشای کنسرتی ننشسته بودند.
کد خبر: ۱۴۴۷۹۳۶
 
دیروز برج میلاد مهمانان ویژه داشت، ۱۵۰۰ کودک کار از سراسر پایتخت آمده بودند تا کنسرت ببینند، شاید اولین بار این همه کودک دور هم جمع شده بودند تا باهم وایسا دنیا، وایسا دنیا را با رضا صادقی، هم‌خوانی کنند؛ شاید خیابان‌های تهران امروز خالی‌تر از همیشه از کودکان کار بود، روزی که داریوش فرضیایی (عموپورنگ) و آصف آریا هم آمده بودند تا کنار این خواننده محبوب پاپ دل به دل بچه‌ها بدهند.به گزارش ایرنا، صادقی در لابه‌لای اجرا، از حاضران درباره پرسپولیسی یا استقلالی بودن‌شان پرسید که البته تعداد طرفداران سرخپوش سالن از آبی‌ها بیشتر بود، او گفت: من خودم پرسپولیسی‌ام؛ به دنبال این، صادقی ترانه مشکی رنگ عشقه را برای کودکان خواند که با اشتیاق و شور حاضران روبه‌رو شد. و بعد گفت: «می‌خواهم یک کاری کنیم که همه تهران به ما حسودی‌شان شود».
این خواننده خطاب به حاضران، از میزان مطالعه درس‌های‌شان پرسید و گفت: در کودکی و نوجوانی، زیاد اهل درس نبودم؛ هنر را دوست داشتم؛ من هیچ وقت ریاضی را از ۹ بالاتر نگرفتم اما دوست دارم سال‌ها بعد یک بار دیگر وقتی موهایم سفید شد، به این سالن بیایم و بشنوم که چند نفر از شما به عنوان خواننده، بازیگر و نوازنده روی همین صحنه اجرا دارید. صادقی در ابتدای اجرای خود خطاب به کودکان کار گفت: خیلی خوشحالم که شما را می‌بینم، چقدر خوشحالم که آمدید؛ این بهترین اجرایی است که امسال داشتم.او همچنین خطاب به داریوش فرضیایی (عموپورنگ) گفت: یک رفیق دارم که آدم حسابی و ماه است و به شدت دوستش دارم؛ عموپورنگ مشغول بازی در یک سریال است که با این وجود به اینجا آمد؛ چون شما را خیلی دوست دارد.
 
ترانه‌ای تقدیم به کودکان سیستان
صادقی مثل همیشه از فرزندانش گفت و این‌که دوست داشت که آنها هم امروز به این برنامه می‌آمدند و یک خاطره از کودکی‌اش تعریف کرد؛ اولین بار که ارگ خریدم، کلی برای خریدنش کار کردم و بالاخره آن را خریدم، می‌دانستم خدا کمک می‌کند بتوانم به جاهای خوب برسم.صادقی همچنین ترانه‌ای را از طرف خودش و کودکان کار به بچه‌های سیستان تقدیم کرد و گفت: برای لبخند بچه‌های سیستان و بلوچستان، طوری تشویق کنید که به گوش‌شان برسد.صادقی در ادامه یادی از مرحوم علی انصاریان کرد و گفت: او رفیق خوبم بود، و ترانه‌ای را برای انصاریان خواند.  صادقی دختری به نام ثریا را روی صحنه آورد و از او پرسید: «استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟» که کودک گفت: «استقلالی هستم» و صادقی در جواب به او گفت: «به افتخار ثریا، بعد این پرسپولیسی نیستم، استقلالی می‌شوم.»
حالا دیگر در میان آهنگ و صحبت، زمان آن رسیده بود که صادقی از زندگی‌اش برای بچه‌ها بگوید: «من پدرم یک کارگر ساده است،سه سال نتوانست کارکند و من رفتم کارکردم و پول خوبی به دست آوردم.درواقع سیگار می‌فروختم ودرآمد خوبی داشتم؛ وقتی کار می‌کردم، یکی از من درباره کارم پرسید. به او گفتم می‌دانم چه کارمی‌کنم که روی پای خودم بایستم.»صادقی همچنین خطاب به کودکان کار حاضر در سالن گفت: از شما خواهش می‌کنم درزندگی آن‌قدرخوشحال باشید که چشم حسودهای‌تان کور شود.صادقی در پایان، ترانه وایسا دنیا را به عنوان آخرین کار برای حاضران خواند و با آنها عکس یادگاری گرفت.کنسرت روز دوشنبه رضا صادقی تقریبا هیچ صندلی خالی نداشت. گروه‌های مختلفی از کودکان کار امروز به مرکز همایش‌های برج میلاد آمده بودند تا اجرای این خواننده محبوب را ببینند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها