مدیر رادیو قرآن با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد که حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، خاری برچشمان دشمنان این سرزمین کهن است.
مدیر رادیو قرآن با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد که حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، خاری برچشمان دشمنان این سرزمین کهن است.
کد خبر: ۱۴۴۶۷۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، منصور قصری زاده، مدیر رادیو قرآن درباره انتخابات می‌گوید: از مهمترین شئون سپردن امانت، انتخاب افرادی صالح در طراز نخبگانی است که امورات اجتماعی افراد را تحت لوای عقلانیت دینی و توحیدی به سرمنزل مقصود رسانند. انتخاب چندسویه دارد؛ نخست آنکه مقتضی است پرهیجان و پرشور بوده و حضور عموم ایران دوستان، خاری برچشمان دشمنان این سرزمین کهن است.

به گفته مدیر رادیو قرآن، ضرورت دارد انتخاب اصلح باشد و صرف انتخاب فرد صالح، آنگونه که بایسته است گره گشای کامل مشکلات و مسائل نیست. مطلب سوم آنکه جمهوریت و اسلامیت خاک مادری مان ایران، وابسته به انتخاب نوبه‌ای است که به لطف حاکمیت نظام اسلامی، بطور متوسط سالانه یک بار از زمان پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، همه سال محقق گشته و کماکان تداوم دارد.

وی خاطر نشان می‌کند: مشارکت قوی، سلامت حقیقی و امنیت و رقابت واقعی کلید واژگان حیاتی نظام اند و آرمان انقلاب مهدوی (عج) مُنبعث از این طریقت است. انتخابات تحول آفرین بوده و دلسرد نمودن آحاد جامعه مبنی بر عدم حضور درآن، نه تنها را حل مشکلات نیست، بلکه تأثیر مستقیم در سرنوشت، سعادت و شقاوت امت خواهد داشت.

بیان انتظارات و توقعات آحاد مردم از نمایندگان در «انتظار من»

رادیو همگام با مردم پای صندوق‌های رای

ناصر کلانتری، مدیر گروه جامعه، محافل و مسابقات رادیو قرآن با اشاره به برنامه انتخاباتی «انتظار من» از رادیو قرآن می‌گوید: این برنامه به صورت تعاملی با مخاطبان ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری طراحی و به صورت تولیدی پخش می‌شود. رویکرد اصلی آن هم تشویق و ترغیب به مشارکت حداکثری مردم است. هدف این برنامه ضمن تعامل با مخاطبان شبکه، بیان انتظارات و توقعات آحاد مردم از نماینده مجلس شورای اسلامی و بیان ویژگی و شاخص‌های نماینده اصلح از منظر قرآن کریم (انتخاب نماینده‌ای که عامل به آموزه‌های قرآن کریم باشد).

به گفته مدیر گروه برنامه؛ این برنامه استوار بر نظرات و درخواست‌های ارسالی مردم است و بخش تعاملی آن نسبت به برنامه‌های دیگر گروه پررنگ‌تر است. این برنامه بر اساس سیاست‌های شبکه و سازمان طراحی شده و همراهی و پشتیبانی محتوایی و مالی برنامه همفکری با تیم تولید در خصوص انتخاب مجریان، آیتم‌ها و روش‌های مختلف بر عهده گروه بوده است. تلاش می‌کنیم تا تعامل سازنده با مخاطبان برقرار شود. این برنامه روز‌های منتهی به انتخابات از شبکه رادیویی قرآن تقدیم مخاطبان خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها