بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، محلی برای دیده شدن روزنامه نگاران و پیشکسوتان رسانه ای استانهای کشور

برای اولین بار در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران

پیشکسوتان رسانه ای استان های کشور تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۴۴۶۱۸۴

برای اولین بار در  بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از

به گزارش جام جم آنلاین، در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ای ایران، پیشکسوتان رسانه ای از استان های کشور توسط مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند. 

 یکی از برنامه های جنبی این نمایشگاه ، تجلیل از پیشکسوتان رسانه ای استان های کشور است که طی یک برنامه ریزی دقیق انجام گرفت. 
 بر اساس هماهنگی های صورت گرفته علاوه بر علاقمندانی که از نمایشگاه مطبوعات بازدید می کنند، خبرنگاران استان های مختلف نیز ضمن حضور در این نمایشگاه از دستاوردهای رسانه ای کشور بهره می برند و به رایزنی و تبادل نظر می پردازند. 
پیش از این نیز طی یک روند مشخص و شفاف با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و خانه های مطبوعات و بسیج رسانه آن استان، پیشکسوت رسانه ای هر استان مشخص شده که در حاشیه این بازدید و در حضور همکاران رسانه ای خود مورد تجلیل قرار می گیرند. 
بنابر این گزارش در اولین روز نمایشگاه خبرنگاران استان های قزوین ، البرز ، قم و آذربایجان شرقی و شهرستان های تهران (قدس .شهریار.بهارستان )  در محل برگزاری نمایشگاه حضور یافتند و از  پیشکسوتان استان  قزوین،  آقای دکتر سید عبدالعظیم موسوی و پیش کسوت استان البرز آقای محمد تقی حسنی گرده کوهی  تجلیل شد.

برای اولین بار در  بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از

 در روز دوم برگزاری نمایشگاه نیز خبرنگاران استان های اصفهان ، بوشهر، کردستان ،چهار محال و بختیاری، لرستان ، کرمان جنوبی و شهرستان های تهران (ملارد، رباط کریم، شهرری و اسلامشهر) از نمایشگاه بازدید کردند و از  آقایان  منصور گلناری از اصفهان ، حبیب قاسمی از بوشهر ، سلیمان الله مرادی از کردستان ، علی جلالی از چهار محال و بختیاری، حسن مرادی از لرستان  و بختیار مجاز از کرمان جنوبی تجلیل به عمل آمد..  
در سومین روز نمایشگاه نیز خبرنگاران استان های خراسان جنوبی ، کرمان ، خراسان رضوی، فارس، مازندران، گیلان، مرکزی، سمنان ، همدان و برخی از شهرستان های  تهران (پیشوا، قرچک ورامین، پاکذشت) حضور یافتند و از  آقایان غلامرضا جعفر پور مقدم از خراسان جنوبی ، علی دریا قلی بیگی از کرمان ، سید جلیل حسینی زهرایی از خراسان رضوی، سیدحسین ضیابری سیدین از گیلان ، یدالله رحمتعلی از مرکزی ، محمدتقی قدس از سمنان و علی فاضل پور از همدان تجلیل به عمل آمد. 

برای اولین بار در  بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از


همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده  در روز چهارم نمایشگاه ، از پیشکسوتان استان های دیگر تجلیل خواهد شد . بر این اساس از آقایان خلیل تنیده از هرمزگان، حبیب الله بهرامی از خوزستان، علی خادمی از خراسان شمالی ، علی محمد قادریان از یزد،علی فرشباف سلیمی از آذربایجان غربی، کامران سعادت از کرمانشاه، علی اکبر نوروزی از گلستان، محمد سنمار از زنجان و سیفعلی  موسی زاده از اردبیل تجلیل به عمل خواهد آمد.

برای اولین بار در  بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها