به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل با صدور بیانیه مشترکی از مجاهدت‌های خاموش و زحمات نیرو‌های وزارت اطلاعات قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۴۴۵۷۷۳

به گزارش جام جم آنلاین،در بیانیه آیت الله سید حسن عاملی و سید حامد عاملی آمده است:طلیعه خورشید شعبان هر ساله یادآور زنده شدن امید در دل‌های مستضعفان جهان و نویدبخش رهایی انسان‌ها از چنگ طاغوت بوده است.
سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از پرتو‌های فروزان این طلیعه مبارک هستند که همواره با مجاهدت‌های خاموش و خالصانه خود نقشه‌های شوم استکبار، طاغوت‌های زمان و دشمنان اسلام را خنثی سازی کرده اند.
همچنین به مناسبت هفته سربازان گمنام دیگر مسولان استان حجت الاسلام کثیرلو رییس کل دادگستری، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس ع، سردار تقوی فرمانده انتظامی، سردار اسمعیلی فرمانده مرزبانی و سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای استان در پیام‌های خود تاکید کردند: هفته سربازان گمنام فرصت تجلیل از نیرو‌های کارآمدیست که چشمان بصیر نظام اسلامی در بلندای دیدبانی جنگ با استعمار جهانی شبانه روز در گمنامی مجاهدت می‌کنند.
در بخش‌هایی از این بیانیه‌ها آمده است: معاندین، طاغوتیان و دشمنان سرسخت ملت ایران با محاسبات اشتباه خود خصوصا در جنگ ترکیبی علیه مردم عزیزمان خیال خام ضربه زدن بر درخت تنومند انقلاب اسلامی را در سر پرورانده و هر آنچه در توان داشتند را به میدان آوردند، اما دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت در وزارت اطلاعات با همراهی دیگر همرزمانشان در نهاد‌های مختلف، مقتدرانه نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند تا این انقلاب اسلامی ایران عزیز یک گام دیگر به سوی تحقق وعده الهی نزدیک‌تر گردد. یقین در دنیای پر تلاطم کنونی نقش بی بدیل عوامل امنیتی در آرامش و عزت ایران اسلامی و همچنین در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی و ایرانی برکسی پوشیده نیست و این نقش موثر را بیشتر از همه آن دشمنانی می‌دانند که بار‌ها با تمام داشته هایشان به میدان آمده، اما ناکام مانده اند.
برخود وظیفه میدانیم ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات این عزیزان مخلص و بی‌ادعا در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد اعلام داشته و یاد و خاطره شهیدان عرصه گمنامی را گرامی بداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها