مدیرکل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:

افتتاح دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان هیرمند

مدرسه ۱۲ کلاسه پروین اعتصامی باصرف ۱۷ میلیارد تومان در ایرانشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۴۵۵۷۲

به گزارش جام جم آنلاین،لکزایی رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان  گفت: با توجه ویژه دولت و مشارکت بالای خیرین در سال جاری در استان بیش از هزار و ۵۰۰ کلاس درس راه‌اندازی شده و هزار و ۶۵۰ کلاس درس هم در حال تکمیل است.
مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان افزود: سیستان و بلوچستان امروز شده کانون توجه خیرین و دولت و اختصاص  ردیف‌های اعتباری ویژه به مناطق کم برخوردار دارای سرانه فضای آموزشی پایین‌ است.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از این ردیف‌ها به ردیف‌های مستمر در اختیار مجموعه نوسازی مدارس استان اضافه می‌شود و این اعتبارات در کنار آورده خیران از عدد ۴۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱، به عدد هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.
وی تصریح کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه پروین اعتصامی به مساحت دو هزارمتر مربع، دارای ساختمان آموزشی و سالن ورزشی است که در هر سال تحصیلی ۳۶۰ نفر دانش آموز در آن کسب علم و دانش خواهند کرد.
لکزایی گفت: به صورت مشارکتی دو مدرسه ۱۸ کلاسه هم با کمک خیرین تامین اعتبار شده که عملیات اجرایی احداث این مدارس حداکثر در یک ماه آینده آغاز می‌شود و سعی بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا پایان سال آینده این مدارس به بهره برداری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها