نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت:

ضرورت احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در استان اردبیل

هیئت اتومبیل‌رانی استان در راستای جذب و مشارکت خانواده‌ها در این ورزش عملکرد مناسبی داشته و ضرورت دارد که پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در اردبیل راه اندازی شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۵۷

 به گزارش جام جم آنلاین،آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم تجلیل از آفرودسواران که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: خدمات و کمک‌رسانی آفرود سواران در زلزله خوی، سیل آستارا، گرمی و برف و کولاک اردبیل به حادثه‌دیدگان قابل تحسین است.
وی افزود: این کمک‌رسانی و حس انسان‌دوستانه آفرودسواران اردبیل بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش هیئت اتومبیل‌رانی استان در ساماندهی این اقدام ارزشمند قابل قدردانی است؛ از مجموعه هیئت اتومبیل‌رانی استان به خاطر خدمات رسانی آفرود‌سواران در بحران‌های اخیر قدردانی می‌کنم که بدون هیچ چشم داشتی و در راستای جلب رضایت خدا و کمک به هم‌وطنان در زمان حادثه پیشگام بودند.
آیت الله عاملی بر حمایت همه جانبه از این آفرودسواران تأکید کرد و گفت: باید مستند خدمات و کمک‌رسانی آفرودسواران اردبیل تولید و برای همگان تبیین شود؛ هیئت اتومبیلرانی استان در راستای جذب و مشارکت خانواده‌ها در این ورزش عملکرد مناسبی داشته و ضرورت دارد که پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در اردبیل راه‌اندازی شود.
یعقوب کشاورز، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل در ادامه این جلسه از کلنگ‌زنی پیست چندمنظوره موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان در مجموعه ورزشگاه علی دایی خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود با حمایت امام جمعه، استاندار اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان، این پیست به بهره‌برداری برسد.
وی گفت: بیش از ۲۰۰ آفرود سوار در اردبیل فعال هستند که در بحران‌های اخیر به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها