معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پنج طرح عمرانی حوزه بهداشت با بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی تکمیل و آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر است و عملیات اجرایی۲ طرح نیز همزمان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۸۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر فاطمه ترکمان اسدی اظهار کرد: ۲ طرح در شهرستان همدان و شهرستان های ملایر، کبودرآهنگ و رزن هر کدام یک طرح در دهه فجر بهره برداری می شود.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: طرح های شهرستان همدان شامل بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن(ع) در منطقه خضر و پایگاه سلامت مزداگینه است.
 
دکتر ترکمان اسدی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت ملابداغ شهرستان رزن در ۲ طبقه و در زمینی با وسعت ۶۰۰ متر مربع آماده بهره برداری است.
 
وی ادامه داد: مرکز مشاوره بیماری های رفتار سرجوی ملایر توسط راه و شهرسازی احداث و شبکه بهداشت و درمان نسبت به تکمیل و تجهیز آن اقدام کرده است که این طرح دارای سه طبقه به متراژ ۶۲۰ متر مربع است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بازسازی و تجهیز پایگاه سلامت کبودرآهنگ در یک طبقه از محل اعتبارات استانی امسال آغاز شد و دهه فجر آماده بهره برداری است.
 
دکتر ترکمان اسدی گفت: همچنین همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ قرار است عملیات اجرایی ۲ طرح بهداشتی در شهرستان های همدان و نهاوند آغاز شود.
 
وی افزود: این طرح ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت امام سجاد (ع) در شهر همدان با بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی و در چهار طبقه به مساحت یک هزار متربع و آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی گیان نهاوند در یک طبقه با حمایت خیران است که تکمیل این طرح ها ۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار می خواهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها