از سوی مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛

نحوه عرضه بلیت های نوروزی اعلام شد

با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری؛

جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز 1403 برگزار شد

جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز 1403 با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری بوشهر با موضوع برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های ستاد اجرایی تسهیلات سفر و نیازمندی‌های مناطق و سازمان‌ها در سالن اجتماعات شهرداری بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۶۳

به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد-جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز 1403 با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری بوشهر با موضوع برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های ستاد اجرایی تسهیلات سفر و نیازمندی‌های مناطق و سازمان‌ها در سالن اجتماعات شهرداری بوشهر برگزار شد.

در این نشست شهردار بوشهر از آماده‌سازی چهار کمپ اسکان مسافران نوروزی در مناطق مختلف شهر خبر داد و افزود: با پیگیری‌هایی که طی ماه‌های گذشته از سوی معاونت خدمات شهری صورت گرفت، مجوزهای لازم برای برپایی چهار کمپ دهکده گردشگری، پارک شغاب، میدان انتظام و کمپ پارک ملی نفتکش دریافت شده است.

حسین حیدری با تاکید بر اینکه امسال احتمال می‌رود که تعداد مسافران نوروزی بیش از سال گذشته باشد، خطاب به معاونین و مدیران شهرداری گفت: در سال جاری با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، ممکن است برخی از مسافران پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در حدفاصل اوایل تا اواسط اسفندماه سفر خود را آغاز کنند و به همین دلیل لازم است هرچه سریعتر شرایط لازم برای ورود مسافران مهیا شود.

وی با تاکید بر اینکه معاونت‌های خدمات شهری و عمرانی شهرداری مسوولیت مناسب‌سازی و آماده کردن امکانات و زیرساخت برای کمپ‌ها را بر عهده دارند، افزود: سرویس‌های بهداشتی سیار و ثابت در سال جاری تعمیر شده و تعداد زیادی هم خریداری شده است. همچنین برخی از این سرویس‌ها در کنار تانکرهای آب، به لوله آب شهری نیز تجهیز شده‌اند تا مشکل آب برای سرویس‌ها و استحمام مسافران کاهش یابد.

حیدری در ادامه خواستار ساماندهی ساحل، افزایش نورپردازی پارک‌ها، نصب المان‌های نوروزی، اتمام بهسازی پیاده‌روها، نصب المان ورودی شهر، رنگ‌آمیزی جداول و انجام دیوارنگاره‌ها و... شد و افزود: معاونت‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری تا هفته آینده باید برنامه‌های خود را برای نوروز مشخص کرده و لیست نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها