مرورگرهای کروم و فایرفاکس را به دلخواه خود مدیریت کنید

شخصی‌سازی صفحات مرورگرها

LastPass https://chromewebstore.google.com/detail/lastpass-free-password-ma/hdokiejnpimakedhajhdlcegeplioahd شما می‌توانید با استفاده از این افزونه، کلیه پسوردهای خود را در یک مکان ذخیره‌سازی کرده و به صورت خودکار وارد حساب‌های کاربری موردنظرتان شوید. قطعا تعیین رمزهای عبور قوی یک بخش مهم از ایمن ماندن در فضای آنلاین است، اما زمانی که یادآوری آنها دشوار شود، استفاده از رمزهای عبوری همانند ۱۲۳۴۵۶ می‌تواند وسوسه‌کننده باشد.  افزونه LastPass با ایجاد پسورد قوی متفاوت برای هر وبسایت می‌تواند ذخیره‌سازی آن‌ها را ساده‌تر کرده و تکمیل فرم‌های ورود به سیستم را در صورت نیاز انجام دهد.
کد خبر: ۱۴۴۱۹۳۴
 
Evenote Web Clipper
https://chromewebstore.google.com/detail/evenote-web-clipper/pioclpoplcdbaefihamjohnefbikjilc
اگر در حال تحقیق پیرامون یک پروژه قرار دارید یا هنگام کار با مقاله‌های گوناگون دچار حواس‌پرتی می‌شوید، Evenote Web Clipper می‌تواند یک افزونه فوق‌العاده ضروری به حساب آید. هنگامی که چیزی برای خواندن پیدا کردید، کافی است روی نماد فیل ضربه زده و Evenote به شما اجازه خواهد داد یک بخش یا صفحه کامل مقاله موردنظر را ذخیره‌سازی کنید.  فراموش نکنید که شما می‌توانید تنظیمات این افزونه را به منظور صدور دستورها به ساده‌ترین شکل تغییر دهید و اختصاصی‌سازی کنید.

Save to Pocket
https://chromewebstore.google.com/detail/save-to-pocket/niloccemoadcdkdjlinkgdfekeahmflj
آیا علاقه‌ای به کار کردن با Evenote ندارید؟ بدون تردید می‌توان افزونه Save to Pocket را به عنوان یک جایگزین مهم برای افزونه موردنظر و یکی از بهترین اکستنشن‌های گوگل کروم به حساب آورد. عملکرد Save to Pocket شباهت زیادی به Evenote دارد و به شما اجازه می‌دهد بخش‌های جذاب و خوبی را از یک فایل یا متن ذخیره‌سازی کنید.  

FoxClocks
https://chromewebstore.google.com/detail/foxclocks/obcbigljfpgappaaofailjjoabiikckk
شما با نصب این افزونه در مرورگر گوگل کروم می‌توانید یک ساعت جهانی قابل تنظیم را در نوار وضعیت مرورگر قرار دهید و همواره از آن استفاده کنید. افزونه FoxClocks را باید یک ایده ساده توصیف کرد که به‌صورت درخشان تولید شده است. زمان کشورهای مختلف را در قسمت پایین مرورگر نشان می‌دهد و اجازه بروز مشکل هنگام جست‌وجو در نوار مخصوص را نخواهد داد.

 The Great Suspender
https://chromewebstore.google.com/detail/the-great-suspender-notra/ahkbmjhfoplmfkpncgoedjgkajkehcgo
برای آزادسازی رم و افزایش عملکرد، برگه‌هایی که استفاده نمی‌شوند را در حالت تعلیق قرار دهید. گوگل کروم یک حافظه بدنام بوده و در صورتی که تعداد زیادی برگه را به صورت همزمان بازگشایی کنید، احتمالا کامپیوترهای قدرتمند را در بدترین حالت قرار خواهد داد. افزونه The Great Suspender می‌تواند برگه‌هایی که از آنها استفاده نمی‌کنید را در حالت تعلیق قرار دهد و بدین ترتیب از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

Tab Wrangler
https://chromewebstore.google.com/detail/tab-wrangler/egnjhciaieeiiohknchakcodbpgjnchh
شما می‌توانید با استفاده از افزونه Tab Wrangler، برگه‌های غیرفعال خود را به‌صورت خودکار پس از گذشت مدت زمان مشخص، ببندید. اگر در زمره کاربرانی قرار دارید که هنگام استفاده از مرورگر، برگه‌های زیادی را بازگشایی می‌کنید، افزونه Tab Wrangler می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما به حساب آید.این افزونه می‌تواند بستن برگه‌هایی را که مدت زمان مشخصی از آخرین استفاده شما گذشته است، انجام دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها