پس از رفع مشکل ازدست‌رفتن فایل‌های کاربران در نسخه دسکتاپ گوگل درایو، گوگل جزئیات نحوه بازیابی فایل‌ها را توضیح داده است. ‌دو هفته پیش ایجاد اشکالی در برنامه دسکتاپ گوگل‌ درایو باعث شد تا فایل‌های بسیاری از کاربران از دست برود. اکنون که مشکل برطرف شده است، گوگل جزئیات نحوه بازیابی آن فایل‌ها را توضیح می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۴۱۹۳۱
 

۱- ازدست‌رفته در برنامه دسکتاپ گوگل

گوگل با انتشار پستی در صفحه پشتیبانی خود می‌گوید که مشکل فایل‌های ازدست‌رفته در برنامه دسکتاپ گوگل درایو برطرف شده است و کاربران باید برنامه را به‌روز کنند. نسخه‌‌های ۸۴ تا ۸۴.۰.۴.۰ تحت‌تأثیر این مشکل قرار گرفته‌است. گوگل دو روش اصلی برای بازیابی فایل‌های ازدست‌رفته کاربران در برنامه دسکتاپ گوگل درایو ارائه می‌دهد: یکی از‌طریق پشتیبانی برنامه‌ی Drive for desktop و دیگری از‌طریق رابط خط فرمان. دومین روش شیوه پیشرفته‌تری است؛ بااین‌حال، هر دو روش‌ به بازگرداندن نسخه‌های ذخیره‌شده از فایل‌های از‌دست‌رفته کمک می‌کند.

۲- Drive for desktop
برای روش اول، گوگل می‌گوید که باید آخرین نسخه(۸۵.۰.۱۳.۰) برنامهDrive for desktop را ازوب‌سایت گوگل دانلود کنید. در آنجا در‌حالی‌که کلید Shift صفحه‌کلید را نگه داشته‌اید، روی دکمه تنظیمات کلیک کنید. سپس، گزینه بازیابی پشتیبان‌گیری ظاهر می‌شود. در این مرحله کاربران می‌توانند فایل‌های پشتیبان‌گیری‌شده خود را جست‌وجو و بازیابی کنند.

۳- رابط خط فرمان
گوگل می‌گوید روش دوم، یعنی رابط خط فرمان، برای کسانی مناسب است که نسخه پشتیبان از حساب درایو برای دسکتاپ در مکان دیگری دارند یا می‌خواهند فایل‌ها را در مکانی خاص بازیابی کنند.

۴- Windows Backup 
اگر با این دو روش فایل‌ها ظاهر نشد‌، گوگل توصیه می‌کند از Windows Backup یا macOS Time Machine استفاده کنید تا به نقطه‌ای برگردید که فایل‌های کش هنوز دردسترس بود‌ه‌است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها