ششمین روز جست‌وجوی سه جوان مفقود شده در ارتفاعات شهرستان مشگین‌شهر با اعزام یک فروند بالگرد به منطقه آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۳۶۰

به گزارش جام جم آنلاین،سه جوان شامل ۲ برادر به همراه پسرخاله‌شان هفت روز پیش، از منزل خود در مشگین‌شهر خارج شدند و بنا به اظهار خانواده برای شکار به منطقه آلوج احمدآباد از توابع این شهرستان رفتند.
پس از گذشت یک روز و بازنگشتن این سه نفر به خانه، خانواده‌های آن‌ها موضوع را با نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر در میان گذاشتند و با توجه به اینکه از روز پنجشنبه هیچ خبر یا نشانی از آن‌ها در دست نبود، تلاش نیرو‌های امدادی برای جست‌وجوی مفقودین از روز جمعه آغاز شد.
از سوی دیگر از روز شنبه هفته جاری سامانه بارشی وارد استان اردبیل شد و در پی آن بارش سنگین برف رخ داد که مانع جدی بر سر راه تیم‌های امداد و نجات ایجاد کرد و موجب کندی روند عملیات جست‌وجو شد.
با توجه به مسدود شدن راه‌های ارتباطی و سخت شدن رفت و آمد زمینی، به درخواست جمعیت هلال احمر اردبیل یک فروند بالگرد از استان همجوار به منطقه اعزام شد تا عملیات جست‌وجوی هوایی و زمینی همزمان پیش برود.
اگرچه وزش باد و وقوع کولاک در ارتفاعات سبلان عملیات هوایی را نیز با دشواری‌هایی روبه‌رو کرده بود، ۲ روز پیش خبری مبنی بر ارسال یک موقعیت مکانی در محدوده‌ای که احتمال می‌رود این سه جوان مفقود شده باشند، انتشار یافت و امیدواری برای یافتن آن‌ها را افزایش داد.
حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، اما روز گذشته اعلام کرد که تیم‌های امداد و نجات هیچ رد و نشانی از این سه جوان مفقود شده در موقعیت مکانی ارسالی پیدا نکردند.
بر همین اساس امروز با بهبود شرایط جوی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با یک دستگاه خودرو برفی آرگو، لودر و بالگرد عملیات جست‌وجو برای یافتن این سه جوان مفقود شده را به صورت زمینی و هوایی از سر گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها