مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: ارتفاع برف مشکین‌شهر و نمین به بیش از نیم متر رسید و بارش برف در غالب مناطق استان تا امشب ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۴۰۷۷۸

به گزارش جام جم آنلاین،مجید کوهی اظهار کرد: مطابق پیش‌بینی انجام شده مرکز استان اردبیل در کانون این بارش‌ برف قرار گرفت و اکنون در برخی نقاط از جمله مشکین‌شهر و نمین ارتفاع برف به بیش از نیم متر رسیده است.

وی افزود: ارتفاع بارش برف در شهر اردبیل ۳۵ سانتی‌متر گزارش شده است اما با توجه به رخداد کولاک ممکن است ارتفاع برف در معابر وابسته به شرایط متفاوت باشد و در برخی نقاط فراتر از نیم متر نیز دیده شود.

کوهی ادامه داد: ارتفاع بارش برف تا ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه در فرودگاه اردبیل ۳۰، بیله سوار ۲۳، پارس آباد ۱۶، مشکین‌شهر ۵۳، خلخال ۷ سانتی‌متر، سرعین ۲۱، گرمی ۲۵، نمین ۵۰ و نیر ۱۵ سانتی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل عنوان کرد: فعالیت سامانه بارشی در قالب بارش برف اما با شدت کمتر تا امشب در غالب مناطق استان اردبیل به همراه کولاک ادامه خواهد داشت.

کوهی گفت: صبح فردا در سطح استان اردبیل یخ‌بندان‌ رخ خواهد داد به طوری‌که دمای هوا در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین تا منفی ۱۱ درجه نیز خواهد رسید.

به گفته وی اطلاعیه جامع ارتفاع برف در ایستگاه‌های استان اردبیل از جمله مناطق غیر شهری و کوهستانی تا ساعتی دیگر اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها