وقتی هادی ساعی در مجمع کمیته ملی پارالمپیک، سینه صاف کرده و از عدم ادامه فعالیت پاراتکواندو در این فدراسیون سخن می‌گوید، باید پرسید که وقتی سفرش را می‌رفتید هم، همین نظر را داشتید؟ چگونه می‌شود حرف شما را باور کرد، وقتی چنین عملکردی دارید؟
کد خبر: ۱۴۴۰۲۰۴

مجمع کمیته ملی پارالمپیک فراز‌هایی جالبی داشت که مهمترینش، انتقادی بود که برخی فدراسیون‌های ورزشی به این کمیته داشته و خواستار عدم ادامه فعالیت انجمن‌های تخصصی در ساختار خود بودند. فدراسیون‌هایی که به حیاط خلوت تبدیل شده و دستاوردی غیر از شکست ندارند، از اینکه بخواهند کار کنند، ناراضی هستند! نمونه اش هم تکواندو و هادی ساعی است.

ساعی که بیشترین دریافتی را بابت پاراتکواندو داشته، الان یاد این ماجرا افتاده که تیمداری با کمیته پارالمپیک یا فدراسیون جانبازان و توان یابان باشد؛ یا در زمان سفر‌ها و حق ماموریت‌های دلاری نیز این عقیده را داشته؟ البته که برای پاراتکواندو بهترین اتفاق این است که از ذیل مدیریتی ساعی خارج شود تا بلایی که سر تکواندو آمده، سر این ورزش نیاید، اما کاش امثال وی کمی هم صادقانه برخورد می‌کردند! سفر‌های و مزایای جانبی خوب است، اما کارش را کس دیگری بکند! این هم یک استراتژی است دیگر ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها