در ۹ ماهه گذشته سال‌جاری حدود ۳۱ هزار و ۵۰۰ مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار وارد کشور شده و ۳۵ هزار و ۱۶۶ نفر مسافر خارجی نیز از طریق این مرز از کشور خارج شدند.
کد خبر: ۱۴۳۹۸۵۱

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرپایانه مرزی بیله‌سوار گفت: ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار به کشور در ۹ ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود ۴۰ درصد افزایش دارد که در این مدت، ۳۱ هزار و ۵۰۰ مسافر خارجی از طریق این مرز وارد کشور شدند.
لطف‌الله بابایی با اشاره به اینکه ۳۵ هزار و ۱۶۶ مسافر خارجی نیز در ۹ ماهه امسال از مرز بیله‌سوار خارج شدند، افزود: در مجموع، بیش از ۶۸ هزار مسافر در ۹ ماهه سال‌جاری از مرز بیله‌سوار تردد کردند نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۷ درصدی دارد.
مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار ادامه داد: از تعداد ۶۸ هزار مسافری که از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند، یک هزار و ۷۷۵ نفر مسافر ایرانی و ۶۶ هزار و۶۶۶ نفر نیز مسافران خارجی است که خروج مسافران خارجی از این مرز نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد افزایش داشته است.
تردد حدود ۹۸ هزار وسیله نقلیه از مرز بیله سوار
بابایی با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه از این مرز در ۹ ماهه گذشته امسال، تصریح کرد: ۹۷ هزار و ۸۴۴ دستگاه نقلیه از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که از این تعداد ۵۳ هزار و ۳۳۸ دستگاه وارد و ۴۴ هزار و۵۰۶ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.
وی گفت: از میزان تردد یاد شده از مرز بیله‌سوار، ۹۶ هزار و ۱۳۵ دستگاه مربوط به کامیون و یک هزار و ۷۰۹ دستگاه نیز مربوط به تردد اتوبوس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها