رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

انتخابات برای نظام قدرت ایجاد می کند

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: انتخابات برای نظام قدرت ایجاد می کند.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۲۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: نقش پررنگ رسانه‌ها در راستای زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار مؤثر است.

وی انتخابات را مهمترین رویداد سیاسی سال جاری عنوان کرد و افزود: این رویداد بزرگترین فرصت برای افزایش مشارکت مردم در تعیین  سرنوشت و ایفای نقش مردم در راستای رویداد حساس جامعه است.

ناهیدی اضافه کرد: انتخابات پشتوانه ای برای نظام است که برای نظام ایجاد قدرت خواهد کرد و این قدرت در عرصه حفظ منافع نظام در منطقه و فرامنطقه ای و سرنوشت جامعه اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: انتخابات آثار متعددی را به دنبال دارد و در این حوزه دغدغه ها، نظرات، نگرانی و خواسته ها و .. مردم بیان می شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ادامه داد: انتخابات فرصتی را فراهم می کند تا مردم و دولت همراه تر از گذشته این مسیر را ادامه دهند.

ناهیدی در خصوص شعب اخذ رأی در سطح استان، گفت: ۹۲۶ شعب اخذ رای برای انتخابات پیش رو در سطح استان نهایی شده است که از این تعداد ۶۲۷ شعبه ثابت و  ۲۹۹ شعبه سیار هستند.

وی تصریح کرد: همچنین از تعداد ۹۲۶ شعب اخذ رای ۴۳۲ شهری و ۴۹۴ شعبه روستایی هستند و این تعداد شعب نسبت به انتخابات گذشته افزایش داشته تا شرایط بهتر و بستر سازی مناسب برای انتخابات پرشور فراهم خواهد شد.

ناهیدی نقش ابزار رسانه را در تاثیرگذاری در جامعه و افکار بسیار مهم عنوان کرد و گفت: رسانه ها نقش پر رنگی در رفتارهای سیاسی مردم در انتخابات و بسترسازی ذهنی و افکار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات دارند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی بر برنامه ریزی و جدول زمانبندی برای انعکاس اقدامات دولت و دستگاه های اجرایی در حوزه عملکردی و تبیین دستاورد ها برای مردم تاکید کرد.

ناهیدی با اشاره به تخریب و سیاه نمایی دشمن بر علیه خدمات و اقدامات موثر صورت گرفته، اظهار کرد: رسانه ها نقش موثر در هدایت افکار عمومی دارند و امروزه تاثیرپذیری افکار عمومی و وابستگی به فضای مجازی بیشتر شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی در بخش دیگر سخنان خود بر فراهم سازی بسترهای لازم در تمام شهرستان های استان برای برگزاری انتخابات سالم تاکید کرد و ادامه داد: بی طرفی مسئولان و کارمندان ادارات و تمام دست اندرکاران انتخابات در هر مسئولیتی همواره مورد تاکید دولت و استاندار بوده است و بی طرفی عیار سلامت انتخابات خواهد بود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها