قاضی:پرونده نیاز به تحقیقات بیشتر دارد

دفاعیات متهم به قتل شهید خلیلی

معارفه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۸۱۴

به گزارش جام جم آنلاین ، هاشم علایی در نشست مشترک با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با توجه به فعالیت‌های صنعتی و تولیدی خود، مسئولیت‌های اجتماعی بزرگی را در جامعه برعهده دارد و می‌تواند در این زمینه نقش مؤثری را ایفا کند.
وی افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به معنای تشویق به کار خیّر و جلوگیری از کار بد است که شهرک‌های صنعتی با مهیا کردن زیرساخت‌های تولیدی، به طور غیرمستقیم در تشویق به کار خیّر و کاهش کار بد مؤثر بوده و موجبات اشتغال جوانان و کاهش معضلات بیکاری را فراهم می‌سازد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بر رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع تاکید کرد و افزود: به منظور توسعه صنعتی استان و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران، نیازمند نگاه و نگرش حمایتی از واحد‌های صنعتی هستیم تا بتوانیم بر مشکلات موجود در عرصه تولید غلبه کنیم.
در این نشست، حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده بر نقش مهم شرکت شهرک‌های صنعتی در فرهنگ‌سازی و احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی با ایجاد فضا‌های صنعتی و کارآفرینی و فرصت‌های شغلی برای جوانان و نیرو‌های کار جامعه، به توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری و تحقق رفاه اجتماعی استان کمک می‌کند که این عوامل به طور مستقیم تأثیر بسزایی در فرهنگ و حیات جامعه دارد.
وی افزود: این موضوع باعث افزایش خودباوری و رضایت شغلی و در نتیجه، موجب تقویت روح بسترساز بین افراد و همبستگی جامعه می‌شود.
در پایان این نشست، معارفه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها