داماد‌های عصبانی در استان‌های مرکزی و فارس ۲جنایت را رقم زدند

راز قتل عام خانوادگی در فیلم ۳۰ ثانیه‌ای

«به‌دلیل اختلافاتی که با خانواده همسرم داشتم، آن‌ها را کشتم و بعد از این فیلم، خودم را هم می‌کشم.» این بخشی از فیلم ۳۰ ثانیه‌ای از مرد جنایتکاری است که غروب جمعه با تیراندازی به سمت اعضای خانواده‌اش چهار نفر از آن‌ها را کشت.
کد خبر: ۱۴۳۷۳۸۵

به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، ساعت شش عصر جمعه و در حالی که کام اهالی روستای جیریا از توابع شهر ساروق استان مرکزی از دورهمی شب یلدا شیرین بود، صدای شلیک گلوله خبر از حادثه تلخ داد. اهالی، وحشت‌زده و سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمده و به دنبال محل تیراندازی بودند که پس از حدود یک دقیقه صدای شلیک گلوله‌ای دیگر، آن‌ها را به مقابل خانه مورد نظر رساند. چند بار در زده و ساکنان خانه را صدا زدند. صدای خفیف کمک‌خواهی باعث شد وارد خانه شده و با صحنه هولناکی رو به رو شوند. چهار زن ومرد غرق‌در خون روی زمین افتاده بودند. دقایقی بعد تیم جنایی همراه امدادگران اورژانس خود را به آنجا رساندند. مادر و پسر خانواده بر اثر شدت جراحات جان باخته بودند، اما دختر باردار و داماد این خانواده هنوز نفس می‌کشیدند. زن‌جوان به‌دلیل وخامت حالش به بیمارستانی در ملایر و همسرش به بیمارستان ولیعصر اراک منتقل شدند. 

وجود اسلحه‌ای در دست داماد ۵۰ ساله خانواده این فرضیه را مطرح کرد که این مرد به سمت خانواده همسرش شلیک کرده و بعد اقدام به خودکشی کرده است. این فرضیه زمانی قوت گرفت که اهالی در تحقیقات مدعی شدند، این مرد مدتی است با خانواده همسرش اختلاف داشته است. او و همسرش ساکن روستای دیگری بوده و به نظر می‌رسید شب یلدا به خانه پدرزنش آمده، اما غروب جمعه بعد از درگیری با آنها، کنترل رفتار خود را از دست داده و با اسلحه‌ای دست‌ساز این جنایت را مرتکب شده بود. در بررسی گوشی تلفن همراه عامل این جنایت، فیلمی ۳۰ ثانیه‌ای پیدا شد که مرد میانسال بعد از تیراندازی به سمت اعضای خانواده همسرش، از خود گرفته بود. این مرد در فیلم مدعی شده‌بود به‌دلیل دخالت‌های خانواده همسرش در زندگی‌اش، با آن‌ها اختلاف داشته و امروز این جنایت را رقم زده است. او همچنین در پایان فیلم می‌گوید قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد.

در حالی که تحقیقات جنایی زیر نظر قاضی ویژه قتل ادامه داشت، روز شنبه از بیمارستان ملایر خبر رسید زن جوان و جنینش هم به دلیل شدت جراحات فوت کردند تا تعداد قربانیان این جنایت به چهار نفر برسد.

سرهنگ احسان آنقی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی دراین باره گفت: پس از بهبود حال متهم، تحقیقات از او آغاز می‌شود. شهروندان در صورت بروز اختلافات خانوادگی از مشاوران برای حل آن کمک بگیرند وازاقدامات خودسرانه خودداری کنند. 

جنایت داماد عصبانی در ارسنجان

در جنایت مشابه دیگر، داماد عصبانی روز جمعه در شهر ارسنجان استان فارس با چاقو به خانواده همسرش حمله کرد.

فرمانده انتظامی ارسنجان در تشریح این ماجرا گفت: پس از وقوع یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از روستا‌های بخش مرکزی ارسنجان، ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند. ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند که مردی به دلیل اختلافات خانوادگی بر سر مهریه به منزل پدرزن خود مراجعه و پس از بحث و مشاجره لفظی به صورت فیزیکی با همسر سابقش درگیر می‌شود.

سرهنگ حسن‌زاده ادامه داد: مرد ۳۸ ساله به دلیل عصبانیت، ضمن به قتل رساندن همسر سابق خود با سلاح سرد، پدرزن، مادرزن و خواهرزن خود را که ۶۵، ۶۲ و ۳۸ ساله بودند، مجروح می‌کند. وی با اشاره به این‌که ماموران انتظامی در همان لحظات اولیه درگیری موفق شدند قاتل ۳۸‌ساله را دستگیر کنند، گفت: حال مجروحان رضایتبخش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها