نشست خبری مربوط به آغاز فعالیت رسمی انجمن کرلینگ و رونمایی از تجهیزات این رشته، ظهر امروز در محل پیست به بازار بزرگ ایران برگزار شد.
نشست خبری مربوط به آغاز فعالیت رسمی انجمن کرلینگ و رونمایی از تجهیزات این رشته، ظهر امروز در محل پیست به بازار بزرگ ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۸۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در این نشست اظهار داشت: امروز یک نقطه عطف در ورود ورزش‌های نو به ایران است. اسکی در ایران سال‌ها قدمت دارد، ولی در این رشته‌ها همچون کرلینگ جوان است و کار زیادی در پیش دارد.

وی افزود: المپیک زمستانی با پانزده رشته برگزار می‌شود و آرزویم این است که به زودی بتوانیم در این رشته در المپیک زمستانی حضور داشته باشیم. بازی‌های آسیایی زمستانی، کرلینگ دارد و امیدوارم انجمن کرلینگ بتواند به رشد برسد و در آنجا با کاروانی متشکل از چند رشته و فراتر از اسکی حضور داشته باشیم. ما آغازگر یک راه نوین هستیم و باید کمک کنیم تا اینگونه رشته‌ها رشد کنند و بتوانیم در سال‌های آینده به مدال برسیم.

همچنین محمود عبداللهی، رئیس انجمن کرلینگ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: امروز اعلام موجودیت کردیم و گزارش آغاز فعالیت کرلینگ به فدراسیون جهانی ارسال می‌شود تا درخواست عضویت کنیم. پس از آن درخواست مربی خارجی می‌دهیم و سپس فراخوان جذب بازیکن خواهیم داد. ایرانیانی در خارج از کشور هستند در این رشته فعالیت دارند و می‌توانند به ما کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها