جنبش نجباء در بیانیه‌ای اعلام کرد:

افتخار به مقاومت نظامی علیه اشغالگری

شورای سیاسی نُجَباء ضمن تأکید بر اینکه مقاومت به مقابله نظامی علیه اشغالگری مفتخر است، به دولت و ملت عراق اطمینان داد که این جنبش از مطالبه قانونی اخراج آمریکا پشتیبانی می‌کند.
شورای سیاسی نُجَباء ضمن تأکید بر اینکه مقاومت به مقابله نظامی علیه اشغالگری مفتخر است، به دولت و ملت عراق اطمینان داد که این جنبش از مطالبه قانونی اخراج آمریکا پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۵۳۷۲

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، همزمان با سالروز پیروزی بزرگ ملت عراق بر تروریسم تکفیری و پایان دادن به سلطه داعش بر قسمت بزرگی از این کشور، شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به مردم قهرمان و مرجعیت عالی عراق، بر موارد زیر تأکید کرد:

داعش، دست‌پرورده و جزئی از پروژه آمریکا برای نابودی کشور، ساقط کردن دولت و ساختار سیاسی عراق بود.

ضمن اعلام خرسندی و حمایت از موضع نخست‌وزیر محترم مبنی بر اینکه هیچ‌کس اجازه ندارد خود را قیم عراق معرفی کند، واضح است که این قضیه مصداقی جز آمریکای شرور ندارد.

آن‌ها به‌دنبال تحمیل سلطه خود بر عراق و نهاد‌های دولتی، نقض حاکمیت ملی و تجاوز به سرزمین ما هستند؛ به‌ویژه سفیرشان که دخالتی آشکارا و مفتضحانه در مسائل داخلی عراق دارد.

مقاومت اسلامی از گذشته تا کنون مدافع استقلال و آزادی کشور است، در این مسیر جان‌فشانی کرده و همواره پشتیبان حاکمیت عراق بوده و خواهد بود.

ایثارگری مقاومت در این مسیر ادامه دارد تا زیاده‌خواهی آمریکا و هرکسی که توهم قیمومت عراق را در سر می‌پروراند، متوقف شود.

تحقق این هدف باید در دو مسیر پیگیری شود:

یک) تحرک جدی از سوی دولت، جریان‌های سیاسی و پارلمان برای مهار سفیر شرور آمریکا و اخراج اشغالگران؛ علی‌الخصوص که نمایندگان مجلس پیش‌تر قانون اخراج نیرو‌های بیگانه را به تصویب رسانده و ملت نیز با تظاهرات میلیونی خود آن را تأیید کرده است.

کافی است دولت با ارسال نامه‌ای، به آمریکایی‌ها اعلام کند که نیازی به وجودشان ندارد.

دو) مقاومت نظامی برای اخراج اشغالگران؛ این حق مشروع ملی است و هیچ‎کس نمی‎تواند در برابرش بایستد، مگر اینکه مزدور اشغالگران باشد.

مقاومت اسلامی با افتخار، مسؤولیت مقابله نظامی را عهده‌دار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها