معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از شرکت فولادی استان خواست تا در دام شرکت های صوری نیافتند زیرا زمانی دولت می‌تواند استرداد مالیات داشته باشد که بتواند مالیات دریافت کند.
کد خبر: ۱۴۳۵۰۰۸
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: یونس ژائله در دومین نشست هم‌اندیشی هیئت نمایندگان با تشکل‌های اتاق تبریز بر لزوم افزایش تعامل و ارتباط با تشکل‌ها و انجمن‌های مرتبط با اتاق تاکید کرد و خواستار برگزاری جلسات منظم ماهانه در راستای ارائه عملکردها از یکسو و بیان خواسته‌ ها و مشکلات از سوی دیگر شد.

وی، اتحاد، تعامل و گفت و گو را از شروط اصلی موفقیت عنوان کرد و گفت: استفاده از الگوهای کشورهای موفق موفقیت را در دسترس تر می کند.

ژائله همچنین بر لزوم حضور مداوم در نمایشگاه‌های بین‌المللی و بازارهای جهانی تاکید کرد.

دبیر هیات رییسه اتاق تبریز هم در این نشست از اعلام آمادگی اتاق تبریز در برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی و مهارت فعالان اقتصادی خبر داد.

رضا جعفری با بیان اینکه آموزش، از محورهای اصلی و مورد تاکید هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق تبریز به‌ شمار می‌رود، از روسای تشکل‌ها و انجمن‌ها خواست تا نیازهای آموزشی خود را طرح کنند و اتاق تبریز با توجه به موارد ذکر شده، اقدام به برگزاری این دوره‌های تخصصی کند.

در این جلسه روسای تشکل‌ها و انجمن‌ها، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، به بیان موانع و چالش‌های موجود از جمله مشکل استرداد ارز حاصل از صادرات، ناترازی در انرژی، تحریم، مهاجرت نیروهای متخصص، عدم تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی پرداختند.

دومین نشست هم‌اندیشی هیات نمایندگان با تشکل‌های اتاق تبریز به‌منظور طرح دغدغه‌ها، ارائه عملکرد و نقشه راه و افزایش تعامل با حضور جمعی از روسای تشکل‌ها، اتحادیه و انجمن‌های وابسته به اتاق برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها