نقش فعالان فرهنگی در جهاد تبیین
در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی مطرح شد

نقش فعالان فرهنگی در جهاد تبیین

کارگاه و دوره آموزش یاوران معروف با حضور ۸۰ نفر از بانوان و فعالان فرهنگی شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۴۶۹

به گزارش جام جم آنلاین ،امام جمعه شهر لیکک گفت: نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر است.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر، نیرو‌های جهادی هستند که در عرصه‌های مختلف و هر جا که مردم نیاز به کمک دارند جهاد گونه آماده هستند و نیاز به پشتیبانی و حمایت دارند.
وی با تاکید بر اینکه، بالاترین معروف خدمت به مردم است ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر محور صیانت همگانی و دارای جایگاه ممتاز اجتماعی از نظر قانونی، شرعی، عقلی و عرفی است.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اضافه کرد: رفع ناهنجاری‌های اجتماعی، تبلیغ معروف، فرهنگ سازی در امور پسندیده و ارزش‌ها از مهمترین هدف تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر است که این اقدامات باید به خوبی انجام شود.
دادستان عمومی و انقلاب بهمئی با اشاره به اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به شرایط و وظایف، عمل به این دو فریضه الهی آگاهی داشته باشند، از آمادگی، همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه قضا با این نهاد خبر داد.
عبدالله حبیبی منش  افزود: برخورد با هنجارشکنی برعهده نیرو‌های امنیتی و انتظامی است، اما برخرود با برخی دیگر از ناهنجاری‌ها در جامعه به عهده آمران به معروف و ناهیان از منکر است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی هم با اشاره به لزوم هم افزائی بین دستگاه‌های فرهنگی، نظارتی و اجرائی برای توجه جدی‌تر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر افزود: نیروی انتظامی از آمران به معروف حمایت همه جانبه خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای داشتن شهری سالم و با امنیت بالا به کار خواهد گرفت.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی هم در این مراسم با اشاره به اینکه، هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با روش‌های نوین امر به معروف و نهی از منکر درجامعه اسلامی متناسب با شرایط روز است گفت: هم اکنون در شهرستان بهمئی ۸۰ نفر از بانوان به عنوان داوطلب در گروه یاوران معروف مشغول فعالیت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها