گفت‌و‌گوی «جام‌جم» با مهدی نقویان، رئیس سیمافیلم

دست‌پر تلویزیون؛ ۶۰سریال در چرخه‌تولید

مهدی نقویان، رئیس سیمافیلم خبر داد

پرونده ساخت «پایتخت» روی میز سیمافیلم

خبرهایی در‌باره مذاکرات سیمافیلم برای تولید سریال پایتخت مطرح شد که هر‌از‌گاه شایعاتی در این‌خصوص مطرح می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۴۲۳۰
نویسنده نوشین مجلسی | گروه رسانه
 
مهدی نقویان، رئیس سیمافیلم در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کرد: حساسیت‌ سریال پایتخت باعث می‌شود فضای خبری کاذب ایجاد شود. ما پیش از این هم اعلام کردیم که مذاکرات‌مان با پایتخت به بن‌بست نرسیده است. از آنها طرح گرفتیم و بررسی شده است؛ طرحی که دو طرف روی آن اشتراک نظر داشتند انتخاب شده و در حال انجام است. پایتخت، اثری  نیست که امروز تصمیم بگیریم و فردا به نتیجه برسد. به گزارش جام‌جم، وی ادامه داد: اتفاق دیگری در این‌خصوص رخ نداده است. هر نکته و اطلاعات جدیدی از ساخت این پروژه باشد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
نقویان درباره گام بعدی در تهیه این پروژه بیان کرد: گام بعدی قرارداد بستن است. روند کار پایتخت و دیگر برندها این‌گونه است که جمع کردن بازیگران و عوامل‌شان سخت است. ما با یک نفر طرف نیستیم و برای همین زمان تولید هنوز مشخص نشده است. ما در حال مذاکره با تهیه‌کننده هستیم. 
رئیس سیمافیلم درباره تولید سینمایی برندهای تلویزیونی هم توضیح داد: درباره همه برندهایی که ارزش سینمایی دارند فکر می‌کنیم. این اتفاق نه تنها در سیمافیلم بلکه در بخش‌های دیگر و مثلا مربوط به عروسک‌های خاص می‎افتد. در تلویزیون هم ذیل مرکز فیلمنامه و کارگروه‌های دوازده‌گانه که وجود دارد ساخت فیلم سینمایی از این آثار بررسی می‌شود چون منبع درآمد خوبی است و به نوعی احیای برند است. در مورد همه برندها دارد این اتفاق می‌افتد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
۰
۰
تنابنده که قسم خورده دیگه پایتخت و ادامه نده.

نیازمندی ها