معاون اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی ؛

نظارت بر روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزایش یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی :

تولیدکنندگان استان حساب‌های خود را به بانک‌های خراسان‌شمالی انتقال دهند

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: هیچ تولیدکننده‌ای را در مسیر تولید استان تنها نخواهیم گذاشت و تولیدکنندگان نیز با ایجاد حساب در بانک‌های استان برای حمایت از توسعه و رونق استان تأثیرگذار باشند.
کد خبر: ۱۴۳۳۴۸۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: تنها راهکار برای تأمین مالی واحدهای تولیدی دریافت تسهیلات از بانک‌ها نیست و تولیدکنندگان و مدیران استانی نسبت به توسعه سایر راهکارهای تأمین مالی غیربانکی توجه داشته باشند.

وی گفت: نهادها و دستگاه‌های متولی در حوزه اقتصادی استان نسبت به آموزش و آشنایی بیشتر تولیدکنندگان با سایر ابزارهای تأمین مالی غیربانکی توجه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: استفاده از سایر ظرفیت‌ها، بازاریابی، جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در تولید و صادرات و روش‌های متعدد بر اساس نوع و شرایط هر یک از طرح‌های تولید از جمله راهکارهایی برای گره‌گشایی از مشکل تولیدکنندگان است.

وی در خصوص اهمیت نظارت بر اثربخشی تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: بررسی و نظارت بر اثرگذاری مناسب تسهیلات اعطایی برای تولیدکنندگان و تحقق اهداف اشتغال‌زایی و تولیدی، مسئله مهمی است تا شاهد خروجی‌های مطلوب پروژه‌ها باشیم و بررسی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از مدیران استانی خواست تا بازدیدهای دوره‌ای از روند تولید و پیشرفت طرح‌های تولیدی در استان داشته باشند.

فخر موحدی اضافه کرد: علاوه بر حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان، در خصوص طرح‌هایی که در سال‌های گذشته تسهیلات به آنها پرداخت شده، بازپرداخت تسهیلات و بازگشت ارزش‌افزوده این واحدها به استان توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: دستگاه‌ها نظارت بیشتر بر طرح‌های تولیدی داشته باشند و تولیدکنندگان نیز با کار کارشناسی و تدابیر و دقت لازم در این مسیر قدم بردارند تا دچار مشکل نشوند؛ چراکه طرح‌های تولیدی بدون توجیه اقتصادی هم برای تولیدکننده و هم برای استان بار منفی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه هیچ تولیدکننده‌ای را در مسیر تولید استان تنها نخواهیم گذاشت و استاندار نیز همواره بر این موضوع تأکید دارند، عنوان کرد: تولیدکنندگان نیز با ایجاد ارزش‌افزوده، ایجاد حساب در بانک‌های استان و آوردن گردش مالی حساب‌های خود به استان و... برای حمایت از توسعه و رونق استان تأثیرگذار باشند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها