سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین،  کارآگاهان با بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ‌های موجود  رد پای ۲ برادر دو قلو را در این سرقت‌ها به دست آوردند.
سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین، کارآگاهان با بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ‌های موجود رد پای ۲ برادر دو قلو را در این سرقت‌ها به دست آوردند.
کد خبر: ۱۴۳۳۰۷۴

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: فرمانده انتظامی استان افزود: کارآگاهان با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جزء مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که با سکونت در یکی از استان‌های مجاور و تشکیل باندی حرفه‌ای در طول هفته به قزوین عزیمت کرده و دست به سرقت می‌زنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در استان همجوار شناسایی و رفت و آمد آنان زیر نظر گرفته شد.

سردار ابراهیمی افزود: با کنترل رفت و آمد متهمان مشخص شد، ۲ نفر از بستگان این افراد از استان‌های غربی برای همکاری در سرقت به مخفیگاه آنان آمده اند و ماموران پس از ۳ روز تعقیب و مراقبت این سارقان، اعضای ۴ نفره این باند را که برای انجام سرقت عازم قزوین بودند در ورودی شهر دستگیرکردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۵۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کردند تصریح کرد:ارزش اموال مسروقه توسط این افراد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی توصیه کرد: به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها