معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از اشتغال به کار ۱۲۴ نفر از مددجویان این نهاد در هشت ماه گذشته از طریق کاریابی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۷۳

 به گزارش جام جم آنلاین ،علی‌اکبر نخعی گفت: کمیته امداد با هدف اشتغال برای افراد بیکار زیرپوشش این نهاد و با رویکرد توانمندسازی آن‌ها و به منظور استفاده از توان و ظرفیت کارخانجات، موسسات و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی از طریق ارائه بسته‌های تشویقی نسبت به اجرای این امر خداپسندانه کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان افزود: بسته‌های تشویقی شامل پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال تا  سقف ۲۳ درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار پس از اطمینان از واریز حق بیمه بکار گمارده شده توسط کارفرما و یا اعطای تسهیلات کارفرمایی به ازای هر نفر از مددجویان به کارگیری شده و به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، حداکثر تا سقف ۴۰ میلیارد ریال بابت هر کارگاه از اعتبارات قرض‌الحسنه بانکی است.

نخعی افزود: در این راستا ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از عوامل انگیزش کارفرمایان برای جذب و بکارگیری مددجویان زیرپوشش است.

به گفته وی کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمند‌سازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها