قاضی:پرونده نیاز به تحقیقات بیشتر دارد

دفاعیات متهم به قتل شهید خلیلی

مدیرکل دفتر امور فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت:

امر به حجاب و عفاف باید بدون هرگونه افراط و تفریط باشد

امر به حجاب و عفاف باید بدون هرگونه افراط و تفریط باشد.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۷۱

به گزارش جام جم آنلاین ،آقای نخعی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: عفاف و حجاب می‌بایست در کنار رفتار و پندار حساب شده باشد و الگوی اصلی در این مورد حضرت زهرا (س) است.


وی افزود: تاکنون ۲۳ جلسه ویژه زیست عفیفانه در استان تشکیل شده است و در کنار آن اقدامات زیادی از جمله بازدید از دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، آموزشگاه‌ها، مراکز خرید و کافه‌ها به صورت محسوس و نامحسوس، رصد فضای مجازی، راه اندازی و حمایت از کارگاه‌های تولید البسه اسلامی، برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف، کارگروه‌های ساماندهی مد و لباس در استان، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه فرهنگی هنری و شناسایی و تشویق از فعالان مروج عفاف و حجاب صورت می‌گیرد.

وی گفت: در جامعه می‌بایست اقشار مختلف را در کنار همدیگر دیده و از افراط و تفریط پرهیز کنیم تا اقدامات لازم برای ترویج عفاف و حجاب اثرگذار باشد و نتیجه درستی بدهد و همچنین باید از محبت، مدارا و نیکی، در نتیجه گرفتن درست غافل نشویم.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان جنوبی افزود: باید با کار‌های فرهنگی درست و به موقع کسانی را که به بحث عفاف و حجاب بی توجهند، به آغوش اسلام برگردانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها