نگاهی به حمایت جهانی که علیه صهیونیسم شکل گرفت

غزه؛ نقشه الهی خیزش جهانی

وقتی به وضع پسا طوفان‌الاقصای جهان می‌نگریم، اگر دچار کوری و کری نباشیم، اگر ایمان توحیدی، قلوب‌مان را آماده درک حقیقت کرده‌باشد، حتی اگر هم دچار نابینایی و ناشنوایی مزمن و راه بسته به عالم برزخیم، اما دست‌کم صلاحیت کاربرد حداقل عقلی برای ما مانده‌باشد، در این صورت به روشنی در دل رخداد نبرد غزه، هزار نکته و نشان آن بی‌نشان را کشف می‌کنیم که هر یک رخ دادنش معجزه‌ای است. مانند دودشدن هیمنه اسرائیل و به جای آن عریان شدن باطن درنده، پلشت و بزدلش.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۶۷
نویسنده احمد میراحسان | نویسنده و پژوهشگر
 
این شکست بزرگ اسرائیل بوده که شکست عظیم‌ترش راه افتادن خیزش جهانی در دفاع از فلسطین و مظلومیت غزه و نفرت از نسل‌کشی اسرائیل است و البته شکست عظیم سایبری و امنیتی و اطلاعاتی که جای خود دارد. همچنین یک جهان انزجار علیه وحشیگری کور و بر باد رفتن آبروی سازمان‌های بین‌المللی محصول جنگ جهانی دوم و امتیازات و تبعیضات ظالمانه به قدرتمندان به زیان مستضعفان، که ویژگی آن ابزارهای گوش به فرمان ظالمان است. این ظلم و بازیچه به وزن و شکست سازمان ملل و دیگر نهادهای جهانی برای جهانیان عیان شد و بالاتر از همه حقیقت متعفن و متفرعن و سرچشمه فساد، غارتگری، زورگویی و خونریزی در کره ارض یعنی سرمایه جهانی و شیطان بزرگ و همدستان اروپایی و کانادایی و بیرحمی‌شان خصوصا درندگی آمریکا عریان شد و شکست اینان و فلاکت شیوخ بی‌غیرت نفتی و اردوغان و علی‌اف و دیگر همدستان و بردگان آمریکا و اسرائیل پیش چشم همگان فاش شد. 
   
از ظاهر تا باطن پیروزی
اما اینها ظاهر پیروزی غزه است. چشم موحدان جهان بهای استقامت و مقاومت بزرگ غره را فراتر از آثار مادی و اجر آن را عظیم‌تر از نتایج دنیوی ارزیابی می‌کند و از آغاز تا پایان دست پر قدرت ا... و مشیت بالغه و هدایت او را می‌نگرد و جز زیبایی، خیر، قدرت و لطف در باطن امور نمی‌بیند. اساسا مردم کافر و مشرک توان دیدن خیر در دل آنچه چشم ظاهر بین‌شان شر می‌یابد، ندارند. اما در ۷۵ سال ستم اسرائیل غاصب و کشتارگر و خیزش اخیر غزه و نبرد برای راندن غاصبان از وطن اسلامی‌شان، خیری نهان است که همه ویرانی و ۱۵هزار شهید بهای این خیر بزرگ است. از خود طوفان‌الاقصی، هدایت و سرپرستی امام زمان(عج) شروع می‌شود و هر قدم آن بدون معجره الهی ممکن نمی‌بود.  خود عملیات و نتایج آن و صبر باورنکردنی و عظیم مردم برابر توحش عیان و جلادی اسرائیل کار خداست و نمایش باطن درنده اسرائیل پیش چشم جهان و اثبات ضرورت نابودی آن هم همین‌طور. این به دست گرفتن قلوب مردم جهان هم کار خدا و تحت سرپرستی خلیفه‌ا... نیر الاعظم(عج) صورت می‌پذیرد. وگرنه فلسطین دست تنگ، کی قادر بود جهان را برخیزاند. این خیزش در دل خود نفرت از قدرت‌ها را نهان دارد و همه رشته‌های‌شان را پنبه کرده است. همه پروژه یهودی جهانی صهیونی و سامری و ضد موسایی برای ترویج همجنس‌بازی و انزجار از توحید، دین و عدل همه تمدن مادی، شهوت، میل و نفس‌پرستی مدرنیته، همه فاسدسازی سیستماتیک جوانان و زنان دود شد و به هوا رفت. شیطان اغوای فیلسوفان و دانشمندان و حقوقدانانش چون ژیژک و هابرماس را به میدان آورد اما آنان هم عامل رسوایی تفکر و فلسفه مدرن و بی اعتباری نام‌های کورشان شدند. 
   
آنچه درخشید نام ایران بود
دامنه پیروزی و برکات غزه فراوان است. همه تلاش برای منزوی کردن ایران و حضور عادی‌سازی شده اسرائیل بر باد رفت. حقانیت ایران درخشید و گسترش یافت. اگر۴۰سال ایران با زخم وتکه پاره شدن استقامت کرد و مرگ بر ظالمان، شیاطین و ابلیس انسی و جنی را در شیپور بیداری و صور قیام زمین و تمنای ظهور امام‌زمان(عج) و عدل جهانی دمید، حالا دریای مردم در خیابان‌ها راه افتاده و علیه ستم بزرگ و به سود عدالت قیام کرده‌اند. این معجزه نیست؟ آیا دست خدا و نقشه الهی قابلیت مشاهده عمومی نیافته‌است؟ به هر طرف رخداد نگاه کنید در پیروزی اهل مقاومت و در انواع شکست و وحشیگری اهل ظلم، رد خدا در گوشه به گوشه مقاومت غزه و نتایج جهانی آن دیدنی است. شکاف بین دولت‌های جائر و ملل و مردم به سود بی‌اعتمادی به این گرگان در لباس چوپان، عیان است. تنها باید جلوی یک فریب دیگر را گرفت تا مردم به جای خدا اسیر قدرت رقیب چین و روسیه و غیره نشوند و کفر شیطان فریبی تازه‌ حاکم نکند. امروز مردم غزه و یمن و لبنان و عراق و... خود مؤمنان ایوان اند که می‌جنگند. ۴۰سال ایران کربلای تنها بود و هزار زخم پذیرفت و هرجا که فرمان خدا بود، منافع دنیوی خود را قربانی کرد و از حریم حق در سوریه و افغانستان و عراق و.... دفاع کرد و به کمک برادران خود شتافت و خود انواع مشقت را برای خشنودی خدا تاب آورد. برایش فرق نمی‌کرد مرزهای بی‌اعتبار دنیا وجود دارد. فرزندانش قربانی اسلام شدند تا نور مقاومت الهی از دل ایران به دل مؤمنان منطقه تابید. امروز مقاومت برادرانش در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و.... همان مقاومت ایران است.

روز اتمام حجت
نه آن که آنان به نیابت ایوان برای ایران بجنگند، این دروغ شیطان است. ما و آنان یکی هستیم و همگی به نیابت امام زمان(عج) و برای خشنودی خدا با ظلم و جنایت می‌جنگیم و در عوض همه همدستان اسرائیل، آمریکا، اروپا و شیوخ خائن به اسلام که شناسنامه ایرانی دارند و با دشمنان همزیست‌ بوده و در داخل و خارج ساکنند و دشمن خدا هستند دشمن ایران الهی هم هستند. متحدان کفر و جنایت هرگز اهل انقلاب اسلامی و اهل اسلام و حق نیستند، مگر توبه کنند و ازعذاب الهی بگریزند. امروز روز اتمام حجت است.  ظلم، کفر، فساد و جنایت عیان است و هرکس باید بداند در کدام صف است. صف انسان و جن‌های مؤمن یا صف کفار ظالم و اجنه کافر. دیگر حجتی نمانده است و نور و ظلمت از هم جدا هستند و مؤمنان درراه حق راه می‌سپرند و این راه ابدی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها