رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در بازدید از اداره کل استاندارد عنوان کرد:

اداره کل استاندارد باید تولید بهتر، کالاهای بهتر و شرایط بهتر را برای زندگی مردم فراهم کند

مدیر کل استاندارد استان در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران عنوان کرد

تدوین 750 مورد استاندارد در استان چهار محال و بختیاری

مدیر کل استاندارد چهارمحال وبختیاری گفت: در استان 750 مورد استاندارد تدوین کرده ایم که در بین استانها از رتبه خوبی برخورداریم.
کد خبر: ۱۴۲۵۹۹۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری-معصومه اسدی؛ دکتر مهدی پژوهش دهکردی مدیر کل استاندارد چهارمحال وبختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات از استانداردسازی بیش از ۸۵ درصد از فرآورده هاي تولیدی مشمول استاندارد در این استان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه گذشته بازرسی های فراوانی در حوزه وظایف استاندارد انجام شده است و تصمیم داریم به صورت جدی در همه حوزه ها ورود کنیم تا سطح استاندارد استان را ارتقاء دهیم.

دکترپژوهش خاطر نشان ساخت : با توجه به استاندارد پارکها و شهربازیهای استان ، از 24 پارک 200 مورد تجهیزات را بررسی کردیم که هیچ کدام استاندارد نبوده اند.

وی تصریح کرد : از آزمایشگاههای همکار استان مرتب بازرسی انجام می شود که در 6 ماه گذشته 580 مورد نمونه برداری انجام شده است.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری درخاتمه با اشاره به احتمال توزیع و فروش کالاهای فاقد علامت استاندارد و نیز فاقد آدرس محل تولید در مراکز عرضه و توزیع کالای استان، از مردم خواست؛ در صورت مشاهده کالاهای فاقد علامت استاندارد، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها