شرور خطرناک که به دختر نوجوانش هم رحم نکرده و او را قربانی جنایت سیاه خود کرده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری تهران به اعدام محکوم شد. این مرد، چهار سال دخترش را تحت سلطه شیطانی خود قرار داده بود‌.
کد خبر: ۱۴۲۴۶۱۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات درباره این پرونده از دو سال قبل با شکایت مرد میانسالی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد‌. این مرد با شکایت از برادر ۴۵ساله‌اش به نام بهروز گفت‌: «‌چند روز قبل برادرزاده‌ام تینا هراسان و نگران به خانه‌مان آمد و ماجرایی را برایم تعریف کرد که باورش سخت بود اما وقتی بررسی کردم متوجه شدم راست می‌گوید. بهروز چهار سال این دختر را تحت سلطه سیاه خود قرار داده بود‌. این رفتار باعث شده برادرزاده‌ام به خودکشی فکر کند و من قول دادم کمکش کنم.»
این مرد ادامه داد: «‌بهروز از اشرار معروف جنوب تهران است که چند سابقه شرارت و فروش موادمخدر در پرونده‌اش دارد‌. او تا به‌حال چهار بار ازدواج کرده که سه همسرش را طلاق داده و از این ازدواج‌ها چهار فرزند دارد. وقتی تینا موضوع آزارهای پدرش را برایم تعریف کرد، شوکه شدم. ابتدا باور نکردم اما دختر نوجوان این موضوع را به نامادری‌اش هم گفته بود. تینا وقتی دید باور ادعایش سخت است، فیلمی را نشانم داد که از پدرش آخرین بار هنگام آزار او گرفته بود. وقتی این فیلم را دیدم، انگار دنیا روی سرم خراب شد و تصمیم گرفتم از بهروز شکایت کنم‌.»
پس از این شکایت، ماموران به تحقیق از دختر نوجوان پرداختند‌. تینا که هنوز از پدرش وحشت داشت در تشریح ماجرا گفت: «‌مادرم به‌دلیل رفتارهای پدرم از او جدا شد و من نزد پدرم ماندم. اولین بار ۱۰ساله بودم که پدرم مرا آزار داد و این موضوع چهار سال ادامه داشت‌. از ترسم موضوع را مخفی کردم تا این‌که چند ماه قبل ماجرا را برای نامادری‌ام تعریف کردم اما او حرف‌هایم را باور نکرد‌. فکر می‌کردم به‌علت بداخلاقی‌های پدرم این ادعا را مطرح کرده‌ام تا از او انتقام بگیرم‌. از این وضع خسته شده بودم و به خودکشی فکر می‌کردم. یک روز به فکرم رسید موضوع را به عمویم بگویم و از او کمک بگیرم‌. او وقتی فیلم چند ثانیه‌ای را دید، حرف‌هایم را باور کرد و قول داد از من حمایت کند.»
در ادامه پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و قضات با بررسی فیلم، تینا را به پزشکی قانونی معرفی کردند که پزشکان آزار و اذیت وی را تایید کردند. با تکمیل تحقیقات مقدماتی، دستور بازداشت بهروز صادر شد و ماموران او را در جنوب تهران دستگیر کردند.
متهم در ابتدا منکر اتهامش شد و گفت‌: «‌دخترم به دروغ این ادعا را مطرح کرده است‌. نمی‌دانم دلیلش از این ادعا چیست اما من او را دوست دارم و آزارش ندادم.»
این مرد وقتی دربرابر فیلم سیاه قرار گرفت دیگر نتوانست آزارهایش را کتمان کند. متهم چندی قبل به‌صورت غیرعلنی در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و دخترش برای او اشد مجازات را درخواست کرد‌. بهروز هم مدعی شد تحت تاثیر مصرف روانگردان، این جنایت سیاه را مرتکب شده است. در پایان قضات وارد شور شده و با دلایل موجود در پرونده، مرد آزارگر را به اعدام محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها