مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت؛

برخورداری از شبکه گاز رسانی در همه شهرها به استثنای جزیره خارگ

رئیس گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز البرز گفت: نتیجه فعالیت ۹ ساله این واحد صرفه جویی ۴۴ میلیون لیتری سوخت مایع در استان بوده است.
رئیس گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز البرز گفت: نتیجه فعالیت ۹ ساله این واحد صرفه جویی ۴۴ میلیون لیتری سوخت مایع در استان بوده است.
کد خبر: ۱۴۲۳۷۸۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،اسماعیل شاه محمدی با اشاره به اینکه البرز حدود ۱۳ درصد از صنایع کل کشور را در خود جای داده است، گفت: از سال ۹۳ تاکنون گازرسانی به ۸۸۹ واحد صنعتی انجام شده و با این اقدام ۴۴ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده است.

او افزود: تعهد سال گذشته هم گازرسانی به ۱۲۹ واحد صنعتی و صرفه جویی پنج میلیون لیتر سوخت مایع بوده که با همکاری همه واحدها موفق شدیم به ۱۴۸ واحد صنعتی گازرسانی و ۹۳ هزار متر مکعب گاز در ساعت جایگزین کنیم.

شاه محمدی گفت: برای امسال هم برای گازرسانی به ۱۳۱ واحد صنعتی و صرفه جویی ۵۹ هزار متر مکعب گاز در ساعت مایع برنامه ریزی شده که تا کنون ۴۱ مورد راه اندازی داشته‌ایم.

او افزود: البته غالبا در تابستان تقاضای کمتری برای گازرسانی به صنایع داریم و معمولا در نیمه دوم سال با حجم بیشتری از تقاضای صنعتی مواجه هستیم.

رئیس واحد گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: در کنار موارد مطرح شده، در تابستانی که گذشت، شرکت گاز البرز به پنج نیروگاه گازرسانی داشته و علاوه برآن به دو ایستگاه CNG هم گازرسانی کرده است.

شاه محمدی در ادامه با اشاره به برخی موانع که باعث کندی در فرآیند گازرسانی به صنایع می‌شود، گفت: تاخیر در مجوزهایی که توسط سایر دستگاه‌ها باید صادر شود باعث کندی کار می‌شود.

 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها