طبق گزارش های وزارت نیرو با اعمال 3ماهه تغییر ساعت کار، ناترازی های تولید و مصرف انرژی پوشش داده شده است. دکتر بهروز محمودی معاون راهبردی تولیدی و زیربنایی سازمان ملی بهره وری در گفتگو با رادیو اقتصاد اظهار داشت: در سازمان بهره وری میزان رضایت کارمندان بخش دولتی و خصوصی درخصوص تغییر ساعت اداری بررسی و ارزیابی شد که برآورد بینابینی رضایت و عدم رضایت دراین باره وجود دارد که عدم رضایت به دلیل تغییر سبک زندگی و چالشهایی بود که برای افراد مختلف ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۷۷۳

با طرح تغییر ساعت اداری، ناترازی های تولید و مصرف انرژی برطرف شد.

دکتر محمودی با اشاره به اینکه ما در این برهه از زمان ناچار به عبور از مراحل و تغییر رفتار هستیم گفت: بسیاری از مشاغل پتانسیل کار غیر حضوری را دارند که با بهره وری سازمانی هم هماهنگ تر است ام ابا توجه به نظام پرداخت ها که بر اساس میزان حقوق افراد با ساعات حضور، و عدم توجه به نتیجه و خروجی کارست، هنوز دستگاه های اداری با این روند هماهنگ نشده اند.
وی افزود: بایستی با ارتقاء فرهنگ عمومی تمرکز بیشتری بر این مساله شود تا افراد انتظارات ذینفعان خود را در این خصوص با بهره وری بیشتر برآورده سازند.
معاون راهبردی تولیدی و زیربنایی سازمان ملی بهره وری بیان داشت: در پایان طرح تغییر ساعت اداری ارزیابی نهایی انجام می شود تا چند مساله مورد ارزیابی قرار گیرد؛ ازجمله حل ناترازی تولید و مصرف انرژی، پیدا کردن راه حلهای دیگر، استاندارد کردن محصولات انرژی بر و میزان رضایت کارکنان بخش دولتی و خصوصی
محمودی گفت: براورد ما برگشت ساعت اداری از 15شهریور و امکان شناور شدن ساعات با توجه به بازگشایی مدارس می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها