دختر جوان پس از قتل پدرش قصد داشت با صحنه‌سازی مرگ او را به یک جدال سیاسی در توییتر ارتباط دهد. تحقیقات پلیس از این سناریو رازگشایی کرد.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۶۹

سناریوی توییتری دختر ۲۲ساله برای قتل پدر

به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر پنجشنبه دوم شهریور امسال مردی میانسال که راننده کامیون بود با ۱۸ضربه چاقو در خانه‌اش در شرق تهران به قتل رسید‌. همسر و دختر ۲۲ساله‌اش می‌گفتند مرد شیشه‌ای همسایه، قاتل است که او بازداشت و منکر قتل شد و گفت؛ همسر و دختر مقتول عاملان این جنایت هستند. در ادامه ماموران محل قتل را بررسی کرده و لکه‌های خون را روی فرش کشف کردند‌. جای پای دختر خانواده در میان لکه‌های خون وجود داشت. 
همزمان با این قتل، مشخص شد فردی در توییتر پسر‌جوانی را به‌عنوان قاتل مرد راننده معرفی کرده‌است. او ادعا کرده بود اختلاف مالی انگیزه این قتل بوده است. 
دختر مقتول هم دراین باره گفت‌: مرد جوانی که با پدرم اختلاف داشت از بالای دیوار وارد خانه شد و این قتل را انجام داد و بعد با تهدید من و برادر معلولم از خانه گریخت.
این ادعا در حالی مطرح شد که هیچ ردی که نشان دهد قاتل از روی دیوار وارد خانه شده به دست نیامد. سرانجام پسر معلول مقتول اعتراف کرد خواهرش قاتل است و گفت‌: او دختر درسخوانی بود و می‌خواست دکتر شود که پدرم اجازه نداد او به آرزوهایش برسد. از دو ماه قبل نقشه قتل را طراحی کرد. خواهرم با هویت پدرم مطالب سیاسی در فضای مجازی منتشر می‌کرد و با ساخت شخصیت خیالی یک جنگ سوری بین او و پدرم در توییتر راه انداخته بود. شب حادثه مادرم خانه نبود و خواهرم از من خواست صدای تلویزیون را زیاد کنم. بعد با چاقو دو ضربه به پدرمان زد.
دختر ۲۲ساله که راز خود را فاش شده می‌دید، لب به اعتراف باز کرد و گفت: پدرم اجازه نداد به دانشگاه بروم و پزشک شوم. همیشه مرا کتک می‌زد و اذیتم می‌کرد، از رفتارش خسته شده بودم و نقشه قتل را دو ماه قبل طراحی کردم و بعد از آخرین دعوا تصمیم به اجرای آن گرفتم. چاقو را برداشته و با آن ضربه‌هایی به پدرم زدم. 
وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف دختر جوان به قتل پدرش تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode

نیازمندی ها