رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: طی یکساله هفته دولت، پنج‌هزار و ۶۷۰ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان با اجرای طرح سپاس در استان انجام شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: طی یکساله هفته دولت، پنج‌هزار و ۶۷۰ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان با اجرای طرح سپاس در استان انجام شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۵۲۰
هرمزگان-جام جم انلاین-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: طی یکساله هفته دولت، پنج‌هزار و ۶۷۰ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان با اجرای طرح سپاس در استان انجام شد. عطالله ناوکی در یک نشست خبری با تبریک هفته دولت که فرصتی برای ارائه خدمات و عملکرد نظام به مردم است، افزود: در راستای اجرای این طرح، مدیران و کارشناسان مختلف بنیاد شهید هرمزگان با حضور استاندار و ائمه جماعات با خانواده‌ شهدا و ایثارگران استان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کردند. وی با اشاره به سفرهای رییس جمهور به استان‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم ادامه داد: در کنار ارائه خدمات شایسته به مردم و با وجود مشکلات اقتصادی، زنده نگه‌داشتن امید در دل جامعه از سوی دولتمردان کار بزرگی است. رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تصریح کرد: دولت سیزدهم با وجود کمبودهای منابع مالی و تحریم‌ها تاکنون تلاش‌های ارزشمندی را در بخش ایثارگران انجام داده است که می‌توان به افزایش ۲۰ درصدی حقوق والدین شهدا و جانبازان و تامین اعتبار حق پرستاری والدین شهدا در ابتدای سال‌جاری اشاره کرد. به گفته ناوکی؛ در استان هرمزگان نیز با تلاش‌هایی که صورت گرفت، ۸۵ درصد والدین شهدا از این حقوق برخوردار شدند. وی در خصوص پرداخت مطالبات و معوقات بیمه و شهریه‌های ۸۵۰ دانشجوی خانواده شهدا و ایثارگران نیز گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون، تمامی معوقات بنیاد شهید هرمزگان به بیمه و دانشگاه‌ها پرداخت شده است. به گفته رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان؛ در این مدت کار احراز هویت حدود ۱۵۰ جانباز در استان انجام شد. شناسایی ۴۴۰ نفر برای بهره‌مندی از مسکن ۶۰ متری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با بیان اینکه در مدت یادشده ۳۴۲ نفر از جامعه ایثارگران استان نیز در آزمون‌های استخدامی ادارات شرکت و پذیرش شدند، از شناسایی ۴۴۰ نفر از جامعه ایثارگران دهک یک تا سه برای بهره‌مندی از مسکن ۶۰ متری براساس تفاهم‌نامه بنیاد شهید با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبرداد. ناوکی، برخورداری ۲۷۰ نفر از وام مسکن، واگذاری زمین به بیش از ۲۰۰ نفر از ایثارگران و همچنین واگذاری زمین و مسکن به والدین شهدا بدون مسکن در جزایر قشم و هرمز بعد ۴۰ سال را بخش دیگری از اقدامات و برنامه‌های بنیاد شهید هرمزگان در یکساله هفته دولت ۱۴۰۱ تاکنون عنوان کرد. وی اشتغال را نخستین اولویت در بخش سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید استان عنوان کرد و ادامه داد: در این مدت ۴۹۹ نفر از جامعه ایثارگری استان از سهمیه وام ۸۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی برخوردار شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها